čtvrtek 1. září 2011

Konec léta

1.9.2011 (youtube)

Ještě mě miluj, už je tu konec léta.

Z téhle písničky na mě dýchne pokaždé nostalgie, trocha stesku a touha po tom, zažít ještě něco krásného.
A protože je konec léta, zdálo se mi vhodné se o tuto písničku podělit.

No tak mě miluj, než bude konec léta
noci jsou krátký a láska holá věta...

Tak jako řeka se cestou k moři kalí
i tráva roste, taky nás spálí.
Ještě mě miluj, než bude konec léta
ještě mě miluj, než bude konec léta...

Pomalu svítá a rána jsou teď chladný
a rosa studí, jak slova na zem spadlý
Slunce se ztrácí, už je tu konec léta,
ještě mě miluj, už je tu konec léta
ještě mě miluj, už je tu konec léta
ještě mě miluj, už je tu konec léta...

(Hudba a text - skupina Jarmark)
plus klip jarmark moje video 



Žádné komentáře:

Okomentovat