pondělí 29. července 2013

Projekt 365-1

Zkusím to. Nebudu čekat ani na neděli ani na konec měsíce a už vůbec ne na konec roku. Odpadnout můžu kdykoliv a jestli vydržím aspoň týden, bude to úspěch.

Nebo co fotit na lontě, kde život je jednotvárnej a poměrně nic se neděje?
To je výzva!

Úterý 23.7.2013 - kočka chytla ptáčka, zřejmě Činda, protože tuze mňoukala v kuchyni, abych se přišla podívat.
Jinak je lovec ptáků Čička půlocasá, strašlivý dravec a taky mazel převeliký.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Středa 24.7. - Ráno nešel proud, proto jsem začala odmrazovat ledničku. Činnost s přestávkou na celý den. Jízda na kole, do Relaxu a koupit kočce granule. Cestou focení, povalené kmeny z pokácených stromů, spousta slunečnic. Příšerný vedro.
Večer Nezkrotná Angelika, romantika jak vyšitá.
Ze středy na čtvrtek mi bylo zle.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Čtvrtek 25.7.
Mile pracovní. Kéž by to tak bylo každý den. V práci řeč o prošlých kuponech. Co s penězi za ně. Teď budu působit jako hamižnice hamižná. No a co, ať mi vlezou na záda.
Na ulici nádherná rozrostlá divizna a stejně nádherná rozrostlá slunečnice. A dva kluci na kolech, no není jim dobře?




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Pátek 26.7. - bratránek M. mi přivez košík meruněk a taky angrešty a červený rybíz, ale musela jsem na půl cesty vstříc, sraz v Brně. Cestou zpátky zastávka v sekáči u nádraží na kus řeči. Šílený vedro.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sobota 27.7.- příšerně zle. Od rána migréna, spala jsem s přestávkami až do čtvrt na jednu po poledni. Ještě teď mi bolí hlava a je mi zle od žaludku. Něco jsem snědla, ale vůbec nemám na jídlo chuť...
Přenos mamčiných posledních dní? Nebo prostě jenom vedro?
Ráno sprcha, spánek, pračka, spánek, rozvěšení prádla, spánek. Něco na zakousnutí, uvařit oběd (zeleninová polévka), spánek. Probuzení až po třetí odpoledne a je to lepší.
Plán, ráno zajet na hřbitov a upravit hrob, definitivně padl.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Neděle 28.7. - lenošení přeukrutné. Venku vedro, že to liská. Ráno snídanička s obloženými chleby ve vajíčku (moje oblíbené). Pak dopoledne s příjemnou romanťárnou - Pýcha a předsudek z r.95. Pan Darcy, ňuch ňuch!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pondělí 29.7.2 - vedro. Vedro. VEDRO!
Dnes z jedné práce práce tři. Krása!
Jinak nic moc. Horko, že se nechce hýbat. Zkazila se mi polévka (zkysla), zkazil se mi včerjší oběd. Ztráty!
Totálně jsem odpadla na dvě hodiny.
Doma už několik dní 30 stupňů.

Čekání na autobus.



Toť vše. Nic moc? Ale pořádné nic moc.
Mějte se vychlazeně!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat