neděle 23. prosince 2012

Tvořím

23.12.2012

Dnes poslední zadání od Lucerničky, která nám nadělila pořádnou soutěž!

Zadání desáté - Tvořím.

A protože v posledních dnech je nejaktuálnější pečení vánočního cukroví, vytasím se s tímhle.
Leč, bude to polovičatý výsledek, protože ještě není dotvořeno.
Ale vlastně to splňuje zadání, protože Tvořím je pořád v tvořicí fázi!

Tvořím cukroví polévané bílkovou polevou. První se mi moc nepovedla (mám dojem, že mám letos ruce volšový), ale když jsem přimíchal cukr, hustota se spravila.

Cukroví je rozpracováno - hvězdičky už ozdobeny, slepená srdíčka a zbylé hvězdičky čekají na čokoládový přeliv. Mám sedmnáct receptů, tak jeden z nich snad bude fungovat!
Zde cukroví lepkové.

















 
Zde také fáze rozpracovaná - zatímco rohlíčky a kolečka jsou pod bílkovou peřinkou, ořechové kostky čekají ještě na svou dávku čokolády.
Bezlepkové cukroví.


















Dokončeno - už hotové formičkové cukroví. Jednoduché, linecké těsto a kakaové těsto. Hnedle dva druhy.
Možná ještě ozdobím špičky rohlíčků čokoládou, to ještě uvidím.
Lepkové cukroví.















Několik hvězdiček ještě před uklizením na plech. Rozpracovaná fáze.
Bezlepkové cukroví.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Několik rohlíčků, které ještě udržely tvar. Zatím uloženo v plíšku.
Bezlepkové cukroví.


















A na závěr bych měla říct, že nejen tvořím, ale i bořím.

Cukroví, které se mi rozpadalo pod rukama - z té půlky, co jsem zachránila, se mi ještě rozsypala asi čtvrtina.
Ty zatracený žloutky.

Zlomkové cukroví. Bezlepkové. (Miska je letitá, otlučená, ale pořád dobrá! Myslím, že pamatuje i mou babičku.)


















Ještěže kdosi vynalezl nepečené kuličky. Tohle všechno (mimo to co ještě smlsnu) půjde do směsi másla, kokosu, kakaa, čokolády a možná i marmelády. Jak pejsek s kočičkou pekli dort.


















Závěrem se omlouvám za méně ostré záběry, ale snad je k poznání, co je na obrázcích...

Žádné komentáře:

Okomentovat