pondělí 24. ledna 2011

Chaoticky

24.1.2011

Nevím, jestli je to jen začátkem týdne, že mám vygumováno, nebo se to vleče od začátku ledna.
Ale mám pocit, že mě nic nenapadá, nic nenapadá, nic nenapadá.
Proběhlo jedno skvělé téma na paranormální jevy a druhé skvělé téma na češtinu, ten jazyk vtipný.
A přestože duchařina je atraktivní a češtinu prostě miluju, nic mě nenapadá, nic mě nenapadá, nic mě nenapadá.
Asi bych měla jít raději uklízet. Nebo dělat jinou užitečnou činnost, třeba zalít kvítka. Spatyphilie se na šklebí povadle a minirůžičky už asi odešly do věčných lovišť. Třeba si tam někde žlutě a voňavě kvetou...

Viděla jsem několik moc pěkných dárků pro naši oslavenkyni Labandu. Několik trefných básní (Davidbachmann), vydařené ikonky (Beatricia) a bolavě krásná povídka (Agrrrr). To jen pár tipů, nemůžu jmenovat všechny...

Abych parafrázovala jistou paní Jagu, ani číst mi nechutná, ani spát mi nechutná... Tedy, spát by mi chutnalo, ale bolí mě tak příšerně ruka, že se budím. (Nepomáhá mazání ani prášky, asi bych měla jít k doktorovi nebo na masáž.)

Že by počasí?
Tepelné skoky s námi čile mávají, chvilku by se dalo chodit ve svetru a raší krokusy a hyacinty, pak práskne mínus deset a sněží.
Bude letos jaro?

A lidi mě taky popouzí, hlavně politici. Ale dá se říct, že politici nejsou lidi. Politici jsou prostě politici, zvláštní odrůda.

Tož jsem taky po dlouhé době viděla 2012 (máme to už za rok, vážení) a Harryho Pottera, kterak blafuje s knihou lektvarů. Pořád si myslím, že nejlepší byla trojka, tedy Vězeň z Azkabanu.
Mimochodem, viděli jste sedmičku? Tedy, tu půlenou? První část? Co na to říkáte?

Vidím to na kafe.
A než zmiznu, připomenu na chvíli téma minulého týdne jedním citátem (ne z mé hlavy, citát je anonymní)

Čeština je jazyk bohatý.

Lidé, kteří tímto jazykem mluví, už méně.



A nějaký ten obrázek (nebo spíš motto?) na závěr...

Žádné komentáře:

Okomentovat