neděle 23. ledna 2011

Narozeninová párty s Labandou

23.1.2011

Naše oslavenkyně Labanda se rozhodla uspořádat narozeninovou párty na blogu.
Na takové akci jsem zatím nebyla!
A tak se zkusím k její párty připojit a přijít s něčím do placu.
Nebude to flaška vodky ani jiného zajímavého pití, leda bych si virtuálně s Labandičkou připila...

Labanda na své párty dává účastným úkoly. Nemusíme je splnit všechny. Nemusíme splnit možná ani jeden. Ale já se pokusím aspoň o ten jeden... nebo dva.

Jedním z úkolů bylo najít fotku, kde jsem v nějaké šílené situaci. Nebo vypadám šíleně. Nebo dělám šílenou věc.
A protože už dávno šílené věci nedělám, neb jsem vážná a zodpovědná osoba, vytáhla jsem jednu - vlastně dvě fotky z archivu. Z doby, kdy jsem byla mladá, prdlá a šťastná. Z doby, kdy jsem jezdila na vandry a byla pohoda.

Tato dvojice fotek byla pořízená na jedné letní akci, myslím, že to byla Kutnohorská kocábka.
No, trochu jsem tenkrát zlobila a kluci mě hodili do vody.
Za trest mi pak museli vyždímat kamaše z jakéhosi úpletu, které jsem při tom házení měla na sobě.

Fotka před a fotka po...



fotky se bohužel ztratily



Další z úkolů?
Báseň, která obsahuje tři slova: mlha, měsíc a nevidět.
Není to lehké, a myslím, že mi to nemyslí.
Přesto jsem zkusila něco vytvořit, aby to mělo smysl...

Je brzké ráno.
Mlha jak mlíko.
Na deset kroků nevidět.

Měsíc se plíží po nebeské báni.
Před sebou rozprostřen celý svět.

Dnes je však obraz zamlžený.
Měsíc se mrzutě zašklebí.
Hvězdy se hihňají. S potěšením.
Utvoří souhvězdí na nebi.

Utvoří kruh a zatančí tance.
Měsíci, zítra je taky noc!
Mlhu pusť k vodě, vychází slunce,
klopýtneš o mrak a ztlučeš si nos.

Trsni si s námi, měsíčku bílý,
nebo si zajdi na párty.
U Labandy se slaví, tak aspoň chvíli...

Jsou zváni všichni.
Takže i ty.





















Další z úkolů - vyfotit doma, co je nejšílenějšího.
Dovolím si pozměnit zadání a dám do placu fotky, které jsem nefotila doma, ale jsou pěkně ulítlé.

Znovu - fotky jsou archivní, z období vandrů a podobných akcí...

Šílený Paganini (housle asi neměly všechny struny, dobrý důvod k zešílení...)


Hromadná poprava 
(byla jsem první oběť, mé nebohé tělo leží u špalku...hlava umně skrytá právě za tím špalkem.)



Psí spřežení  (beze slov)




A další budou následovat...

Dalším úkolem Labandy bylo udělat nějakou colorizaci.
Nejsem v tom zrovna perfektní, ale pokusila jsem se.
Pro lepší efekt jsem colorku zasadila do brutálně růžového rámečku...
Když ono mi to tak trochu ladilo s barvami. Cukrátkové barvy, cukrátkový rámeček.






















A Labandě přeji dnešní i zítřejší skvělou oslavu mezi svými nejbližšími.

mohu přidat video s písní libertine

Žádné komentáře:

Okomentovat