sobota 11. září 2010

Holubi a čokoláda

11.9.2010

To mě jen tak napadlo, když jsem přecházela v Brně přes rozkopanou Českou (vzpomněla jsem si na Kittanyu a její výzvu na pizzu, jestlipak se někdo ozval? Samotnou mě to napadlo, docela ráda bych tu osůbku poznala, jen nevím jestli by ona ráda poznala věčného kibice a kverulantku Vendy.)

Lezla jsem přes rozkopanou Českou a přesouvala se z bodu A (tj.výstup ze šaliny č.4) k bodu B (nástup na šalinu č.13) a proklínala všechna staveniště světa.
A nejvíc to brněnské.

Tak mě jen napadlo, když jsem procházela přes tu rozkopanou ulicí s obestavěnými zúženými chodníky a proplítala se mezi davy otrávených lidí, když jsem šla kolem několika laviček vhodně umístěnými pod stromy a viděla na trávníku posedávat a pocházet několik hladových holubů.
A já pro ně neměla ani ždibek rohlíku, vůbec jsem si na ně nevzpomněla.


Tak mě jen napadlo: brněnští holubi - žít či nežít?
Traduje se, že nosí nemoci. Možná na tom něco bude. Ale - byli by tak nemocní, kdyby byli dobře krmení? Kdyby nedolovali zbytky jídel bůhví odkud?
Pořád mi připadá, že ta nenávist vůči holubům je vyvolávána záměrně.
A ano, jejich trus znečišťuje a znehodnocuje domy nebo sochy.
A opravdu se proti tomu nedá dělat nic jiného než ty nebohé ptáky zmasakrovat?

Určitě se musí dělat opatření proti přemnožení. Uznávám, že regulace je nutná. Vlastně v případě kterékoliv přemnožené zvěře.
Jen mi vadí přemrštěné reakce. Týká se to nejen brněnských holubů. Tak nějak se mi vybavilo vyvražďování hovězího dobytka kvůli několika nemocným kravám. Tak nějak se ptám sama sebe, jestli to bylo OPRAVDU NUTNÉ. Tak nějak mi připadá, že naše česká povaha není vůbec holubičí, ale prostě nevyrovnaná a extrémní.

Tak nějak mi připadá, že se společnost zbláznila.

Brněnští holubi dosud žijí a je prý zakázáno je krmit.
Jsou holt parazitní.
Krávy jsou šílené, prasata mají chřipku a drůbež taky.
Rybičky jsou přiotráveny ropou.
A éčka se prý přidávají i do chleba, navíc máme chleba obohacený pomletým chlebem starým a třeba plesnivým.
Tak nějak jsem slyšela, že jediná zdravá je prý čokoláda... Zatím.

Přestávám přemýšlet nad nesmrtelností chrousta, vyvražďováním holubů a šílených krav a jdu na tu čokoládu.

Žádné komentáře:

Okomentovat