pondělí 16. prosince 2013

Andělé světel

V dnešní poslední přehlídce vás pozvu do galerky plné světel. Opravdu, všude kolem byla samá světýlka, světýlka svíček, plamínky čajových kalíšků i velkých svic, světelné koule a malé žárovečky.

Fotila jsem opět bez blesku, protože jsem chtěla zachytit hlavně barvu, aspoň přibližně, což s bleskem nebylo možné.
Proto jsou některé fotky opět mírně mázlé, fotila jsem bez stativu a líp mi to nešlo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A navíc mě upoutal muzikální soubor andělů i s andělským dirigentem. Skvělý nápad!
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Loučí se s vámi místní studentky, která z nich je anděl?
(Příspěvek byl dobrovolný, stejně jako zápis v knize)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pro dnešek s anděly končím. Doufám, že vám fotečky dodaly inspiraci, nebo aspoň kousek vánočního ducha.

Andělé s vámi

 

Žádné komentáře:

Okomentovat