čtvrtek 26. prosince 2013

Projekt 365-22

Ve chvíli, kdy to píšu - vánoce se blíží.

17.12. úterý. Přes cestu mi přeběhla... rezavá kočka. Krásná chundelka.
(Nenosí rezavé kočky smůlu? Večer mě začal bolet zub.)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18.12. středa - vyfocen jeden z několika šátků. Co jsem pletla.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
19.12. čtvrtek - konečně jsem to stihla! Cvaknout vánoční strom v Rajhradě. I s osvícenou ulicí.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20.12. pátek - pořád mě bolí ten zub. Vzala jsem si Ibalgin a děsně se osypala na rukách. Na to jsem si vzala Zodac, ale moc mi nepomohl... je mi blbě, bolí mě hlava, ruce a jsem jak chodící zombie.
Jistí to Brufen.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
21.12. sobota - krátký odskoč do Brna, na otoč. Knižní klub (Nádherné bytosti 2 a Město z kostí 1, využit poukaz na slevu 100 Kč. Váhala jsem, jestli jo nebo ne, nakonec - jo.) Zelňák se stánky jen prolétla a zastavila se v Levných knihách. Neb potřebuji diář pro příští rok. A v LK mají diáře za slušnou cenu.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22.12. neděle - další praní a umývání. Motám se od ničeho k ničemu. Co hůř, nemám žádné vánoční cukroví. Asi upeču řezy. Nebo mufiny. Ale dnes ne... pořád na prášcích.
Samet mi zdrhnul na dvůr a vrhnul se na průzkum. Naštěstí mám půdu zavřenou... i tam měl spády.
Vytváření vánočních přání v prográmku, rozesílání emailové pošty a navíc objeven dárek od O2 - v televizi komplet všechny programy, co mají v nabídce. Nebo aspoň převážnou většinu. Joj, uvidím JOJ! A Markízu (nie anjelov)...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23.12. pondělí - není nad to, když mi ujede autobus a zrovna táhnu kabelu s ručníky. Takže verze nejzazší, kolo. V té zimě, brrr.... ale dalo se to snést, je nad nulou.
Docela dřina, protože kolo bylo nedohuštěné. Ale, za blbost se platí, a když jsem se zdržovala s lakováním vlasů, pak se nesmím divit, že čas běží a autobus ujíždí.
Ještě nakoupit v obchodě, protože budou tři dny zavříno, a tak aby bylo něco na zub. A proč ne? Šunka, sýr, veka, salát, banány, točenej pro kočky, jmelí, nějaký čips, chleba, olivy, granule pro kočky, čokoláda na vaření (vlastně už jen nugát na vařením, kterej používám jako normální nugát na jídlo, protože chutná podobně jako nugát Zorka, v době, kdy byl ten nugát Zorka ještě chutný a výživný, na rozdíl od současného hnusu, který pod tím názvem prodávají.
Ještě na hřbitov, zapálit svíčku, a zítra znovu, protože kvůli kolojízdě jsem nemohla vzít tu jehličnatou ozdobu, co jsem koupila před týdnem u andělů.
P.S. jo a taky papírový utěrky.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ve chvíli, kdy jsem dopsala - vánoce jsou tady!
Tak šťastné a veselé...



P.S. ve chvíli, kdy zveřejňuju, je už téměř po vánocích.
Ale to snad nevadí.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat