neděle 28. prosince 2014

Vona je fakt blbá

Vona je fakt blbá, to mi věřte!

Začalo to už dopoledne, kdy si šla pro nějaký to dřevo a nechala otevřený dveře. Samozřejmě, ten aristokratickej náfuka hnedle vyplul a tiše se zdekoval. Vona si toho nevšimla, nebo možná všimla, ale hodila na to těžkej ignor.
Já teda jsem slušně vychovaná, i když mě nikdo nevychovával, a vím, co se sluší! Zatoulat se, to jo, ale taky se zavčasu vrátit!
No, vona to nechala být, ale asi tak za hodinu vylezla a začala vyvolávat, k obveselení mému a taky sousedů. A co používala výrazů! Teda se mnou se tak necicme. A už vůbec si nevšímala, že jsem hnedle slezla ze schodů a přilísala se k ní, fuj, až tak jsem se snížila. Chtěla jsem jí říct, já jsem tady! Tady jsem! Ale ona na mě jen koukla a zase vyvolávala jméno toho šedivého pitomce, co se ani neumí ozvat, když má, ale zato vříská jak o život, když o nic nejde.

Zavřela dveře a pak byl dlouho klid, vona asi někam vodjela, ale pak se vrátila a začalo to nanovo. Mě si vůbec nevšímala! Nebo vlastně, jo, trochu mě pohladila a pochválila, no konečně že mě zaregistrovala, ale pořád mlela to jméno toho zběhlýho zblblýho aristokrata. Dokonce vzala tyčku a šla propátrat tu velkou věc, co je v ní voda. Samozřejmě že tam byla jen voda, já vím, kde ten osel je, ale jak jí to můžu říct?
Naštěstí se ten mamlas brzy ozval, vona našpicovala uši a jak ještě byla v tom voblečení, co v něm vodjela, tak vylezla nahoru po schodech a zamířila k půdě. No jasně, tam je už pěkných pár hodin! křičela jsem na ni, ale ona mi asi nerozuměla.

Musela jsem se smát, ten aristokratickej mamlas vězel na trámu a nevěděl, jak dolů. A tak vona si vzala žebřík, i když chatrný a zkoušela po něm vylézt. Jenže pan šlechtic odlezl o kus dál, takže vona s tím žebříkem kvedlala zleva doprava a furt se snažila ho nějak sundat. Nakonec vylezla na poskládané křidlice a vopatrně se blížila k tomu trámu, jestlipak by i kvůli mě dělala takový psí kusy? Ale to by vlastně nemusela, protože já nejsem tak blbá kočka, abych lezla někam, odkud se nedostanu, a pak, jsem šikovná, štíhlá a ohebná a leccos proběhnu hravě. Nojo, plebs je pružnější, známá pravda!

Mamlas jí samozřejmě unikl škvírou u střechy, snažila se ho ještě chytit za zadní tlapu, ale kdepak, vysmekl se. Takže zas přelezla zpátky, už kapku zašmouraná, dobře jí tak, když si neváží tvorů, kteří jsou jí věrní! A vypakovala se před barák. Zřejmě oběhla nejbližší domy, musela jsem se chechtat, jakou blbku ze sebe dělá, ale pak mi bylo trochu smutno, byl by takový tyjátr i kvůli mně?
No, prý ho našla na druhé straně, jak pochodoval po zídce a nevěděl jak dolů, tak si musela vzít jakýsi špalek, který tam byl položený jako solitér a vylézt na něj, ale stála prej na jedný noze, páč ten špalek byl úzkej, no a nakonec toho tupce šedivýho stáhla. A ještě ho nesla v náručí, jako poklad! No jeden by se z toho pozvracel...

Ale musím uznat, že pak zavolala domů i mě a dala nám oběma pořádnou dávku granulek, pak nám přidala ještě ty fajnový granulky, speciál, a nakonec nám dala kousek masenka. Zas tak špatná není, to vám povídám!

Aristokrat pak chrápal na bedýnce až do večera, asi ho to řácky vysílilo. Já se pěkně usalašila na křesle a vona ještě žuchlila jakési cukroví, či co...

Páč zejtra má být Štědrej den.
Jsem zvědava, jestli bude štědrej i pro nás...
 
Zde Čička, ta glosující, a Samet, ten zbloudilec
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat