pátek 14. srpna 2009

Mateřské mléko

14.8.2010 (emailovky)

MATEŘSKÉ MLÉKO.

                      
                                    Milý Petře !
                S radostí Ti oznamuji, že se narodil plod naší lásky malý Petřík.
Žel, z důvodu nedostatku mateřského mléka jsem musela najmout kojnou.
Má kubánský původ, takže od jejího mléka kůže našeho děťátka úplně zčernala. Za toto teda já vůbec nemůžu...
                                                                   
Tvoje milující Anička.



                                    Drahá maminko !
            Před chvílí se mi dostal do rukou dopis od Aničky, ve kterém mi oznamuje, že se nám narodil synáček. Jelikož nemá dostatek mateřského mléka,je odkázaná na  pomoc kojné, která je barevná a od jejího mléka se téměř načerno zabarvila i kůžička Tvého vnoučka, za což  moje drahá Anička vůbec nemůže.Doufám že se spolu s námi těšíš...
                                                             
Objímá Tě Tvůj syn Petr.



                                 Můj drahý synu !

   
Při Tvém narození jsem dopadla přesně tak jak Tvoje Anička.
Ztratila jsem mléko, proto jsem Tě krmila kravským mlékem. Zřejmě proto se z Tebe stal takový vůl... Za to tedy já vůbec nemůžu...
                                                           
Líbá tě Tvoje maminka.

Žádné komentáře:

Okomentovat