středa 28. listopadu 2018

Dnes mi umřel Samet.

28.11.2018 - ráno o půl paté mi umřel Samet před očima. Okolnosti nechci líčit, byl to šok a jeden z nejhorších dnů, jaké jsem zažila.


Je mi to moc líto, ňuní. I když jsem se na tebe občas zlobila, tohle jsem ti nepřála. Ani ve snu.

 







































Je mi to moc líto. Pět a půl roku, to jsi byl ještě mladý kocúr. Tohle se nemělo stát.




5 komentářů:

  1. A co se vlastně stalo? Že takhle nečekaně....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát o tom nemůžu mluvit, moc to bolí. Navíc nevím, jestli jsem něco nezavinila i já sama, pořád jsem si to přemílala v hlavě dokola. Fakt nevím, ale mluvit o tom nemůžu. .

      Vymazat
  2. Tak nevím, jestli jsem slepé jelito nebo jsem na to zapomněla.... myslím si, že jsem tento článek v minulosti přehlédla. Takže ty teď nemáš žádnou kočičku??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On tady nebyl. Dopsala jsem ho dodatečně, nechtěla jsem tenkrát o tom ani psát, ale zase si říkám, že si zaslouží mít své místo zde.

      Vymazat
  3. P.S. teď mám novou, donesl mi ji synovec už v prosinci ještě téhož roku, jedna taková zaběhanka pouliční, odrostlejší kotě, nechal ji odčervit a později i vykastrovat, já jsem nechtěla nic s veterinářem mít co do činění. Dlouho mi trvalo, než jsem si na ni zvykla, ve smyslu, že jsem ji začala mít ráda. Měla jsem tenkrát fakt hodně silnej blok.

    OdpovědětVymazat