sobota 28. července 2018

Letně slunečnicově

Každý rok fotím slunečnice v okolí, ale letos mám pocit, že nějak brzo.

Loni to bylo někdy začátkem srpna. Nebo dokonce v půli srpna.
Letos už v červenci, vlastně všechno je nějak rychlé, posekané obilí už začátkem července (ne všechno, ale strniště už jsem viděla), dnes mi připadal pohled na krajinu jako někdy v září. Až na to pekelný vedro, letos je skutečně výheň nemilosrdná a hlavně, dlouhé sucho.

Kdy jsem vlastně fotila letošní slunečnice?
Už vím, první týden v červenci, den před svátky, měla jsem tři dny dovču a jela si pro nějaký zákusek.
Že mi cesta, která na kole trvá asi dvanáct minut, trvala skoro tři čtvrtě hodiny, se vůbec nedivím.















Dnes už je ta zářivá žluť pryč, slunečnice začínají hnědnout. V srpnu asi budu fotit zralá jablka.

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat