úterý 11. října 2016

Studeno

Dnes mě tak napadlo, když jsem se hrnula dopoledne na odpolední a večer na autobus, s deštníkem v ruce, jestli vůbec bude ještě podzim v babíletním zahalení. Tak jako loni.


A bohužel mě napadla ta šílená varianta, že nebude.
Že už máme vlastně dušičkový čas, a zatímco loni o dušičkách ještě svítilo sluníčko a listy na stromech se rozvinuly do všech barev a hřbitovy vypadaly jako zahrady, letos máme ubrečeno už z počátku října.

A protože jsem dnes, jako vlastně každý den v tento čas, měla asi půlhoďku do začátku pracovní doby, courla jsem do městečka, přepadla bankomat, pokecala s ním a šla se mrknout do místní prodejny látek, na teflonové ubrusy. Měli, a docela hezké, jen si rozmyslet, jaký si vybrat. A zatím jsem si vybrala tři klubíčka modrobílého mohéru, páč byl v akci za dvacku. No nekupto!

A pak jsem šla a trochu fotila. Benquem, takže fotky jsou občas trochu neostré a rozmazané, pro případné rejpaly chci uvést, že Benq je základní kompakt s několika funkcemi, ale nikoliv s ručním zaostřováním. Stejně mi šlo spíš o zachycení atmosféry, která byla dnes opravdu protivně nevlídná. A taky se mi možná trochu třásla ruka, zimou.
Zkrátka, studeno.


Studeno


Studeno


Studeno


Studeno


Studeno


Studeno


Studeno (zabarvením mi to připomnělo severský seriál Most)


Horko


Pozn. - na tato místa chodím už dlouho, ale nápis jsem viděla až dnes. Snad proto, že tímto směrem jsem zamířila poprvé... :-)
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat