neděle 4. března 2012

O čem to vlastně bude?

4.3.2012

Máte rádi klasickou hudbu? Ptát se, jestli znáte Mozarta, je určitě zbytečné jako nošení dříví do lesa. Dnes jsem vybrala namátkou skladbu pro klarinet, zazněla i ve filmu Vzpomínky na Afriku.


Můžete si ji pustit zde, a prokousávat se dalším textem.
Nebo si ji můžete pustit zde a nečíst, jen zavřít oči a unášet se líbeznou melodií.


Někdy mám pocit, že život za nic nestojí... a poslední dobou ten pocit mám čím dál víc. Nevím proč, nikdo mi nijak zvlášť neublížil (až na ten poslední podraz v práci, ten budu ještě dlouho rozcházet), jsem zdravá, projekt ve Slevopolisu má docela slušnou odezvu a klienti mi zatím chodí, takže práci dosud mám, venku svítí slunce a jaro přichází.

Přesto jsem jak zvadlá kytka, bez energie, bez chuti, bez těšení se a bez nálady. Nemám chuť uklízet, nemám chuť vařit, nemám chuť chodit ven a dokonce nemám chuť ani číst, ani fotit, což byly činnosti, které mě opravdu bavily.
Jediné co ještě zvládám?
Poslouchat hudbu a dívat se na filmy...

Měla jsem poslední dobou několik hudebních večerů. Ve společnosti páně Mozarta a Vivaldiho, také Bacha a Handela, Pucciniho a Beethovena.
A taky ve společnosti Sinead O´Connor, Johna Barryho, M.Oldfielda, Vangelise i Maire Brennan.
Variace keltské hudby a klasické hudby...

Mám rozečtený jakýsi román od Colloughové. Vymyšlené pokračování příběhu Pýcha a předsudek, tentokrát zaměřen na jednu z mladších dcer rodiny Bennetových, Mary.
Nevím, nevím, tady ta pokračování mi nesedí.
Netvrdím, že je to špatné, jen je to jiné - stejně jako když jsem četla pokračování Jihu proti Severu v románu Scarlett. Bylo výborné, jen to bylo jiné. Ale o knihách snad napíšu jindy...

Taky čtu Saphique, výtečný scifi román protknutý fantasy prvky, se skvělou zápletkou a nečekanými zvraty (samozřejmě už vidím jedince, kteří budou tvrdit, že znali konec už když si přečetli anotaci, protože v našem světě se vyskytují geniální jedinci, kteří odhalí vraha po přečtení tří stránek, a ví, jak vše bude pokračovat dál, včetně závěru.)

A nemůžu se do něho zabrat, nevím proč. Prodírám se stránkami a do čtení se nutím.
Možná bych se neměla ani do čtení nutit, možná bych měla zalehnout a spát a spát a spát...

Pouštím si sérii detektivních pátraček Můj přítel Monk. Ten človíček mě zpočátku znervózňovala, pak jsem si ho oblíbila... Taky jsem objevila nový seriál Internát Černá laguna, znovu si asi projedu Vampire Diaries a Pán prstenu, v prodloužené verzi.

Tedy, pokud u toho neusnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat