úterý 6. března 2012

Nemusí pršet, jen když kape

6.3.2012

Toto zajímavé přísloví není tak docela od věci a dá se aplikovat na různé situace.
Nemusíme být vyřehtaní, ale můžeme být spokojení. Nemusíme se smát na plné kolo, ale malý úsměv během dne dá pocítit, že život není tak nesnesitelný.

Měla jsem tu v posledních dnech pár pěkně depresivních článků a pár jich mám ještě v záloze. Rozhodně jsem se nevypisovala proto, abych sdělila světu, že jsem ve špatné náladě, v mizerné náladě, nebo rovnou raději bez nálady, bylo to prostě ve mně a chtělo to ven. Proto máme blogy, sešitky, deníčky nebo diktafony, proto píšeme a mluvíme...

Před týdnem jsem zažila ošklivou podpásovku od svých dvou kolegyň a popravdě nevím, jestli to rozchodím. Tedy, samozřejmě, mluvíme spolu dál, zdravíme se a nebudu jim dělat na oplátku naschvály, to jsem slíbila sama sobě. Ale nikdy jim už nebudu věřit a nemám je ráda.
Z té podpásovky se možná minulo to období několika dnů, kdy mi bylo skutečně zle. Chodila jsem po blozích a snažila se komentovat, viděla hodně zajímavých a nádherných textů. Nový layout od Dincie u Ebolin je pohádkově snový, překrásné texty (Ta)jemné kakaové mě vyladily do pohody, radost Lucerny nad šálkou působila i na mě, obdivovala jsem skvělou proměnu Anny Boleynové u Lofn a zvláštní rolovací obrázky u Beatricie. Fotky u Pavla a rafinované básně a hádanky u TlusŤjocha. Pozoruhodné názory Mnišky, denní radosti u Ježurky, Ivet, Signorry a Kitty... nádherné povídání u Nadi a Adaluter.

Je vás víc a nemůžu zde vypisovat všechny. Ale vaše psaní, zážitky, činnosti, mi říkají staré známé přísloví - psi štěkají, ale karavana jede dál.
Přeloženo - každé mizerné období na chvíli pomine a dá mi nadechnout.
Jen aby.
Jen aby se to nezhoršovalo.
Jen aby se ty nádechy nekrátily.

A dnes, pro změnu, přidám několik foteček... letní focení, zimní focení, včerejší focení?
Vždyť je to vlastně jedno...
Fotíte taky rádi? Rodinu, známé, lidi na ulici - nebo přírodu, zvířata, kytky, oblohu?
Máte oblíbené západy slunce, nebo naopak kapky vodu, déšť a vodní plochy?
Jste poetičtí nebo tvrdě realističtí?
Raději fotky upravené nebo tak jak jsou nafocené?

Pro pobavení si můžete kliknout i na anketku...

Půlnoc v pravé poledne. No nemají se ty micky dobře?


Fuchsie... mírně uwologické, rozmazané a umělé. Ale dělají parádu - a nevadnou...


Loňská pouťová... z hodů.


Vánoční stromeček, stejný a pokaždé jiný.


Vánoční obrázek Betlému. Kreslil a maloval můj synovec Patrik...


Vánoční andílek. Krásný, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat