sobota 24. června 2017

České filmy - výsledky hádání

24.7.2011 (filmotéka)

K dnešnímu vyhlášení výsledků bych chtěla říct několik slov:

Nejdřív se chci tak trochu omluvit za mírný chaos, který jsem způsobila číslováním - první mě na to upozornila Naďa, ale protože už jsem mezitím měla dva komentáře, nechala jsem to tak, jak je.
Navíc jsem zjistila, že nevím proč, ale odpovědí by mělo být 16, nikoliv 15.
(Murphyho zákony?)
A proto chci taky poděkovat všem, kteří se dp hádání zapojili i přes ty zmatky. Neboť dokázali, že jde o hru a s mírným chaosem se vypořádali jak nejlíp mohli. Jste skvělí!

Správné odpovědi:
1.Trhák - 2.Dívka na koštěti - 3.Slavnosti sněženek - 4.Jak utopit doktora Mráčka - 5.Vesničko má středisková - 6.Obecná škola - 7.Léto s kovbojem - 8.Pelíšky - 9.Marečku podejte mi pero - 10.Adéla ještě nevečeřela - 11.Limonádový Joe - 12.Vrchní prchni - 13.Jak básníci přichází o iluze - 14.S tebou mě baví svět - 15.Císařův pekař - 16.Jak dostat tatínka do polepšovny

Umístění a odpovědi jsem řadila podle počtu uhádnutých filmů, pokud byla shoda u více lidiček, jména jsem řadila podle abecedy.

Výsledky vašeho hádání si můžete přečíst a porovnat zde:

Lofn:
1:Trhák - 2:dívka na koštěti - 3:slavnosti sněženek - 4:jak utopit doktora mráčka - 5:vesničko má středisková - 6:obecná škola - 9: léto s kovbojem - (ta otázka měla být značena asi jinak)
7:pelíšky - 8:Marečku,podejte mi pero - 9:Adéla ještě nevečeřela - 10:limonádový joe
11:vrchní prchni ! - 12:Jak básníci přicházejí o iluze - 13:s tebou mě baví svět - 14:císařův pekař
15:jak dostat tatínka do polepšovny - byla to zábava :-D
Lofn, úplně senzační, gratuluji! Uhádla jsi všechny filmy, které byly v ukázkách. Jsi skvělá!

Lucie:
Trhák - Dívka na koštěti - Slavnosti sněženek - Jak utopit dr.Mráčka - Vesničko má,středisková
Obecná škola - Léto s kovbojem - Pelíšky - Marečku,podejte mi pero - Adéla ještě nevečeřela
Limonádový Joe - Vrchní,prchni - Jak básnici přicházejí o iluze - S tebou mě baví svět
Císařův pekař - Pekařův císař - Jak dostat tatínka do polepšovny
Lucie, výborně, gratuluji, uhádla jsi naprosto všechny!

Naďa:
Trochu jsi to přeházela a máš tam dvě 9, ale to neva, tak jdu do toho
1. Trhák, 2. Dívka na koštěti, 3. Slavnosti sněženek, 4. Jak utopit doktora Mráčka, 5. Vesničko má středisková, 6) Obecná škola, 7. Pelíšky, 8. Marečku podejte mi pero, 9. Léto s kovbojem a Adéla ještě nevečeřela, 10. Limonádový Joe, 141. Vrchní prchni, 12. Jak básníci přicházejí o iluze, 13. S tebou mě baví svět, 14. Pekařův císař a Císařův pekař, 15. Jak dostat tatínka do polepšovny
Tak jsem zvědavá co jsem popletla :-)
Naďo, zpřeházení nevadí, odpovědi máš dobře a všechny filmy jsou správně - gratuluji!

Krasivija:
1. Tak to nevím. Tohle ani neznám. - 2. Dívka na koštěti - 3. Slavnosti sněženek - 4. Jak utopit doktora mláčka - 5. Vesničko má středisková - 6. Obecní škola - 9. Léto s kovbojem - 7. Pelíšky
8. Marečku, podejte mi pero - 9. Adéla ještě nevečeřela. - 10.Limonádový Joe - 11.Vrchní prchni
12. No, to je jeden z dílu z Básníků. Ale neví který. - 13.S tebou mě baví svět - 14.Císařův pekař
15.Jak dostat tatínka do polepšovny
Krasivija, krásných patnáct filmů! První byl Trhák, možná ho neznáš proto, že posledních pár let kupodivu nebyl vysílaný. Krásný výsledek, moc gratuluji!

Lenka:
1. Trhák - 2. Dívka na koštěti - 3. Slavnosti sněženek - 4. Jak utopit doktora Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách - 5. Vesničko má středisková - 6. Obecná škola - 9. Léto s kovbojem (ten miluju! :-)) - 7. Pelíšky - 8. Marečku, podejte mi pero - 9. Adéla ještě nevečeřela
10. Limonádový Joe - 11. Vrchní, prchni! - 12. Jak básníci přicházejí o iluze
13. S tebou mě baví svět - 14. vůbec netuším... napadá mě Jára Cimrman, ale ten to asi nebude... - 15. Jak dostat tatínka do polepšovny (a nebo Jak vytrhnout velrybě stoličku?)
Leni, krásných patnáct filmů, chyběl jeden jediný a měla bys plný počet! (Ten, co tě pomýlil, byl Císařův pekař a pekařův císař). Gratuluji!

Signoraa:
Tak jdu na to a snad to dopadne lépe než posledně:
1. Trhák - 2. Dávka na koštěti - 3. Slavnosti sněženek - 4. Jak utopit doktora Mráčka
5. Vesničko má středisková - 6. Obecná škola - 9. Na samotě u lesa - 7. Pelíšky - 8. Marečku, podejte mi pero - 9. Adéla ještě nevečeřela - 10. Limonádový Joe - 11. Vrchní prchni
12. Jak básníci přicházejí o iluze - 13. S tebou mě baví svět - 14. Císařův pekař - pekařův císař
15. Jak dostat tatínka do polepšovny
Signoraa: gratuluji, počet správně uhádnutých filmů je patnáct, ale napsala jsi opravdu všechny, tedy 16! (jeden byl nesprávně - Na samotě u lesa. Správně je Marečku, podejte mi pero.)

Lucerna:
uz som to mala skoro cele vypisane a nakonec som to omylom zmazala.. cela ja 8-O tak napisem este raz, ale bez poradia to co si prve spomenem :-D
Saxana, Ako vytrhnut velerybe stolicku, Slavnosti snezenek, Cisaruv pekar, Stebou ma bavi svet, Jak basnici prichadzaju o iluze, Vrchni prchni!, Limonadovy Joe, Adela este nevecerala, Pelisky, Marecku podejte mi pero, 9. netusim, Obecna skola, Vesnicka ma strediskova, Jak utopit doktora mracka, 1. nepoznam.
nie je to po rade ale snaha bola :-D ;-)
Lucernička uhádla čtrnáct filmů, velmi pěkné, gratuluji!

Barbiegrrrl:
nevím, Dívka na koštěti, možná Homolka a tobolka, Jak utopit doktora Mráčka aneb konec vodníků v čechách, Vesničko má středisková, Obecná škola, nevím, Pelíšky, Marečku podejte mi pero, nevím, můj milovaný Limonádový Joe aneb koňská opera, Vrchní prchni, Jak básníci přicházejí o iluze, S tebou mě baví svět, Císařív pekař a pekařův císař (nevím která část, ale to je asi jedno, já to vnímám jako jeden film), nevím, ale výraz "mamina" mi připomíná Tomáše Holého, takže to bude asi něco s ním
Barbiegrlll - jedenáct uhodnutých filmů. A půl. Protože jsi nenapsala název posledního filmu, ale správně jsi uhádla, že výrok patřil Tomáši Holému (Jak dostat tatínka do polepšovny)

Elisis:
Takže, budu asi vědět jen tři z tohoto, ale pokusím se :-)
1. Trhák - 2. Dívka na koštěti - 3. - 4. Jak utopit dr. Mráčka .. Myslím :D - 5. Vesničko má středisková .. Ale nejsem si jistá. - 6. Obecná škola ...? - 7.- 8. Marečku, podejte mi pero.
9.-,10.- - 11. Vrchní, prchni! - 12. - 13. S tebou mě baví svět! - 14. Císařův pekař, Pekařův císař.
15. Jak dostat tatínka do polepšovny.
Tak snad se ujme aspoň těch 10, snažila jsem se :D :-) A jinak chválím za přípravu ;-)
PS: Díky moc za pochvalu avatarů, jsem moc ráda za tvůj názor :-)
Elisis, těch 10 se opravdu ujalo, tvé tipy vyšly velmi dobře! Gratuluji!

Tomáš:
Jednička-nevím - 2)Dívka na koštěti - 3)Slavnosti sněženek - 4)Jak utopit doktora Mráčka aneb konec vodníků v Čechách - 5)Vesničko má středisková - 7)Pelíšky - 8)Marečku podejte mi pero
11)Vrchní prchni - 12)Básníci, ale nevím kterej díl. - 13) S tebou mne bavísvět? - 14)Císařův pekař
15) Za trnkovým keřem?
Tome, pěkných deset filmů, gratuluji k pěknému výsledku!

Dori:
Trhák, Dívka na koštěti, - , Jak utopit dr. Mráčka aneb konec vodníků v Čechách, Vesničko má středisková, - , - , Pelíšky, Marečku podejte mi pero, - , - , - , - , S tebou mě baví svět, Císařův pekař, Jak dostat tatínka do polepšovny
Dori, pěkných devět filmů. Jsi dobrá, blahopřeji!

Jarka:
Teda Vendy, já to zkusím, ale filmy fakt nejsou moje parketa.
1. Trhák, - 2. Dívka na koštěti, - 3. ?, - 4. Jak utopit doktora Mráčka, aneb konec vodníků v Čechách, - 5. ?, 6. ?, - 9. Léto s kovbojem, - 7. Pelíšky, - 8. Marečku, podejte mi pero,
9.+10. ?, - 11. Vrchní prchni, - 12. Jak básníci přichází o iluze, - 13. S tebou mě baví svět,
14. ?, - 15. Jak vytrhnout velrybě stoličku.
Byl tam trochu zmatek v číslování, psala jsem to tak, jak to šlo za sebou. :-D
Jarko, pěkná devítka! Bylo by jich deset, poslední tě trochu pomýlil - správně je Jak dostat tatínka do polepšovny a oba filmy mají společné hlavní hrdiny a tudíž i hlášky.
Gratuluji k pěknému výsledku!

Berry:
1. něco s Voskovcem a Werichem, soudě dle poslední hlášky. 2. Saxana - dívka na koštěti. 7. Pelíšky 8. Mrečku, podejte mi pero. 13. S tebou mě baví svět. 15. Jak vytrhnout velrybě stoličku
Nic moc, ale aspoň něco málo vím :-D.
Berry, čtyři uhodnuté filmy! Je to dobrý pokus a aspoň sis zahrála. U poslední odpovědi jsi se téměř strefila, ale film je Jak dostat tatínka do polepšovny, tedy vlastně pokračování Velryby...
Ale děkuji ti za hádání, a doufám, že tě to neodradí od dalších anket a testíků...

Victoria:
Jen tak jsem to prolítla, poznala jsem jen filmy, co jsem viděla víckrát, a tak tedy 2. je Saxána, 9. (ale asi to mělo být jiné číslo) je Léto s kovbojem, 13. je S tebou mě baví svět a 15. je Jak dostat tatínka do polepšovny :)
Victoria, stejně jako Berry jsi uhádla čtyři filmy, je to dobré! Gratuluji!

Bumblebee:
jeje škoda že ted nemám čas si to číst! Zní to jako zábava! Dvojka je ale určite Saxana!! A já už mizim balit! Zítra letím do benátek!
Bumblebee, střelilas v rychlosti jeden film, a střelilas ho dobře. Takže, máš jeden tip a byl správný. Gratuluji!

Elise:
... Zjistila jsem, že z hlášek filmy nepoznám - možná tak, že osmička je Marečku, podejte mi pero a patnácka je Na samotě u lesa....
Elise, uhádla jsi jeden film, ale nevadí - až se ti okoukají častěji, budeš znát některé perličky zpaměti! Ale děkuji aspoň za pokus a za účast, i to se počítá!





Všem zúčastněným, hádájícím, tipujícím a hravým, děkuji a gratuluji!


Žádné komentáře:

Okomentovat