středa 21. prosince 2016

Hitchcock by zaplesal

Dnes mě nabírala z práce kolegyně autem a to byla klika, protože jsem jeli kolem neuvěřitelného živého obrazu. Kolegyňka byla dokonce tak solidární, že zastavila a zapauzírovala, abych měla čas udělat pár fotek. Neodolala jsem a k fotkám zkusila i malé video.

O co šlo? O neuvěřitelný obraz, při pohledu na nějž mi naskakovala i husina. Vvbavila jsem si totiž slavný Hitchcockův film Ptáci. Tady by našel hojný kompars a byla jsem velmi ráda, že tito dnešní byli celkem v poklidu a spíš líně civěli, co to tam poskakuje za divnou figurku a proč na ně čímsi míří.

Zkusila jsem i video, ale i když zachycuje tu šílenost, je absolutně nekoukatelné, obraz je roztřesený, příliš přelétavý, jak jsem se snažila zaměřit všechno a hned. Jako zajímavost by se dalo i shlédnout, ale nejde mi sehrát na youtube, chybí tomu ještě jakási úprava a tak vás ušetřím dramatického obrazu včetně zvukového krákavého doprovodu.
















Můžu říct, bylo jich fakt hodně.
Některé záběry se budou jevit jako dvakrát stejné, ale to jsem se snažila přiblížit obraz.


Žádné komentáře:

Okomentovat