středa 7. března 2018

Hlásáme, hlásáme

Upozoruňuji všechny návštěvníky pravidelné i náhodné, že pokud nepíšu, ani nekomentuju, je to proto, že jsem momentálně ve stavu fakt kudla silně marodných
 
Příčinou je mimořádka v práci, kdy jsem těsně po první nemoci šla obětavě do jedné prodejny, do kasy, kde celé odpoledne silně táhlo, a přestože jsem byla slušně nabalená, nepomohlo to.
Znáte to, za dobrotu na žebrotu, až se ucho utrhne, a každý dobrý skutek po zásluze potrestán.

Píšu to jen proto, že fakt neignoruju vaše blogy, psaní a povídání, ale osekala jsem návštěvu počítače na minimum....

Mějte se zatím dravě a zdravě a chřipkové nákazy nechť se vám vyhýbají!

Já už po všech lidových receptech, napařování a čajování, největší pokrok udělala s Brufenem 400. Ony ty chemické léky mají taky svůj oučinek.

Hezký a hlavně zdravý den!
 
 
 
 
Dodatečně - že jsem vůbec šla někam pomoct! Upletla jsem na sebe akorát bič.  
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat