čtvrtek 11. srpna 2016

Kytičkově

Viděla jsem květiny u Iris, četla jsem o kytkách u Intuice, a protože u mě doma roste málo kytek, zkusila jsem nasbírat něco z okolí.

Dnes převážně fotograficky. Fakticky!

Krásné denivky u švagrové.


Kapradí. Zdali skrývá zlatý květ?


Moc pěkné muškátky. Mně takhle hezky nikdy nekvetly.


Tohle není kytička. Tohle je pytel oříšků pro Popelku, na kterou si zahrálo jakési ftáčisko.


Šípkové růžičky, růžičky šípkové. Zachyceno asi někdy v květnu...


Tady u potoka jsem zahlédla kosatec. Moc krásnej, nenápadnej. Tak mě napadá, co EU šílí s těma vodníma hyacintama?


Trošku jsem ten kosatec zazoomila.


A tyhle minirůžičky rostou na naší předzahrádce. Jen bych je potřebovala vyrýt a odplevelit.
I když možná pomůže pokapkat traviny takovým tím utrejchem, co projede až ke kořenům a ty kořeny odkoření.


Co ještě kvete nádherně, jsou venkovní ibišky.
Foceno v Blučině.





Při čekání na autobus někdy courám po nejbližším okolí. Tady jsem nafotila krásné liilie na místních zahrádkách.



A krásné růže na místních zahrádkách. Ta růžička je bohužel trochu rozmazaná, ale má nádhernou barvu.


A při poslední cestě do polí keř růžiček u zdi. Romantika.



Mám dojem, že těch kytičkových fotek mám víc, ale nemůžu je pohledat. Že bych si je smazala? Ale kytky stále ještě voní a rostou.


Žádné komentáře:

Okomentovat