středa 11. dubna 2018

Měsíc

Před nějakým časem jsem obdivovala u Janinky nádhernou fotku měsíce.

No vážně, s kompaktem dokáže nafotit neuvěřitelně parádní měsíc!
Luna jako vykroužená, se stíny a světlými místy.

S dovolením, nebo spíš bez dovolení, jsem si půjčila Janinčinu fotku z facebooku.
Janince slilbuji, jestli se jí to nebude líbit, že fotku odstraním
Ale on je ten měsíc fakt fešácký!


Mně se nikdy takový kousek nepovedl, ani s mnohonásobným zvětšením. Občas jsem vyfotila jakejsi puntík na té modré obloze. Občas se mi povedl i zajímavý záběr, dokonce poetický záběr...
Ale nikdy ne tak kouzelný měsíc.

Takže pro pobavení předvedu svoje měsíce.
Nebo spíš, měsíční puntíky... Foceny jsou střídavě kompaktem Benq a vylepšeným Nikonem.






Tohle už trochu vypadá i jako měsíc a ne jako pofidérní roztřesené kolo na obloze.







Přes nedokonalosti, které vznikly, jsem focení měsíce neodolala. Není to perfektní, není to zdaleka ani dobré, ale pro mě má kousek kouzla.
Přinejmenším zachycena chvíle čekání na autobus, nebo cestou do práce - i z práce.
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat