neděle 23. dubna 2017

Tulipánková kytka

Od sousedky jsem za pytlík granulí pro kočky a konzervu vymámila svolení, že si můžu uříznout nějaký tulipán.
Ona jich má totiž plnou zahrádku, kdežto já pouhé tři...
Stalo se a tři tulipánky ze sousedčiny zahrádky jsou usazeny ve vázičce.
Hnedle v noci jsem je nafotila, a pro jistotu ještě dnes.

Umělá kvítka jsou pěkná a nevadnou - ale čerstvá kytka ve váze, to je opravdové. Jakási energie čiší z těch kytiček, ať se jedná o tulipány, šeříky, nebo růže.
Pravé je pravé, nic naplat.

Noční focení, s nějakým večerním programem. Proto lehce hřejivý nádech.


Pro jistotu ještě jednou ráno, focení za denního světla. Krásní tulipánci.


A zkusila jsem taky něco jako makro - občas si nikouš dá říct a vyfotí popředí tak jak má být.


A nakonec jedna fotoúprava (neodolala jsem).

Žádné komentáře:

Okomentovat