sobota 1. dubna 2017

Peru

Říká se, že dvakrát do stejné řeky nevstoupíš.
A že chybami se člověk učí.
Ó jak jsem šikovná, vstoupila jsem podruhé a chybami se nepoučila

Peru? Ano, peru. Někdo pere špinavé peníze, ale já peru prádlo, prvního dubna, v aprílový den, a povedlo se mi opět slavně vyprat knížku. Která mi spadla do pračky, aniž bych si toho všimla.
Neodkládejte záchodové čtivo na pračku!

Minule to byl Škutinův Prezidentův vězeň na hradě plném bláznů, což mě mrzelo, ale dnes to byl Navštivte planetu Zemi, sbírka scifi povídek, což mě mrzí víc, protože tyhle povídky byly vážně dobře vybrané.

No, kniha se zatím suší, ale už se pomalu dívám po antikvariátech... štěstí, že je k sehnání. V jakém stavu ale bude, to je sázka do loterie. Ta moje byla nezvykle dobře udržená.
Dnes ovšem kouzlo udržitelnosti zcela ztratila...





Určitě jsou lepší způsoby, jak se zbavit knihy, ale rozhodně je to blbý způsob, jak si zničit knihu oblíbenou...

Minutu ticha za vyprané scifi.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
..... 
 
Vytáhla jsem druhou, podobnou sbírku scifíček.
Pod názvem Vesmír je báječné místo pro život.
Už leží na pračce...


Žádné komentáře:

Okomentovat