neděle 28. ledna 2018

Typický lednový den

Tak jsem se včera zase šinula z práce pěšky, protože autobus co dvě hodiny a čekat se mi nechtělo.

Bylo velmi nevlídno, mlhavo, ošklivě, ideální pro focení.
Nikouše jsem měla sebou, leč spadla mi někde krytka a objektiv byl nějakej zamlženej, což se občas na fotkách projevilo, bohužel.

Po lednovém typickém počasí ani ňucha. Před týdnem sice kapku nasněžilo, ale sníh byl mokrý a velmi brzy se změnil v břéču.
Připadá mi to jak někdy v březnu, jediné pozitivní je, že se tolik neprotopí.
Ale protože plyn se prý bude zdražovat, tak nám to plynárny stejně osolí.
Velmi zamlžené záběry.
 

Trochu přiblíženina



Ta šmouha na objektivu je fakt vidět, i když jen trošičku. Dunávka.


Zde pro změnu krajně nepoetická krajnice.


Správný lednový bahno...


Stromci jak vojáci. (Já vím, stromky, správně se říká stromky)


A tady už procházím kolem rybníka, už jsem skoro doma.


Jedno zrcadleníčko, trochu ořez


A na závěr ze dvě makříčka.



P.S. krytku jsem nakonec našla zapadnutou v tašce, objektiv zkusila přeleštit, snad se zadařilo, výsledek uvidím příště.

A jak se vám se vám daří v tom novém roce? Taky vám připadá, že je pořád nějak dlouho tma, nebo už optimisticky vidíte, že se začíná rozednívat o kapku dřív? Je sklenice poloprázdná? Nebo poloplná?


Žádné komentáře:

Okomentovat