sobota 23. února 2013

Taky u vás tak sněží?

23.2.2013

Taky u vás tak sněží?
Tak tuhle blbou otázku si odpustím a pokládejte ji jen za řečnickou.

Chtě nechtě, musela jsem na sebe navlíct bundu, šálu, čepici, vytáhnout z komory lopatu a jít odklízet chodník.
Byla to taková pumelenice, že jsem musela odhazovat sníh během dopoledne třikrát a když jsem to viděla, dala jsem pár výcvaků. Protože v našich končinách je tohle opravdu docela vzácnost!

Vzala jsem jen pár pohledů od nás, na delší procházky jsem sice měla chuť, ale zdravý rozum mě posadil zpátky do betle a k dekám a nahřívaným poduškám. Ajaj.
 






Psa bych nevyhnala, natož kočku... (ale tamta na fotce č.3 nebyla vyhnána, chtěla jít na špacír sama)...

P.S. doufám, že s fotkou č.3 neporušuji nové podmínky Blogu tečka cézet. Člověk aby fakt přemejšlel, jestli vůbec dávat nějaké fotky na blog nebo o něčem psát.

Žádné komentáře:

Okomentovat