úterý 5. února 2013

Z výstaviště přes Pekandu až k nádru 1

5.2.2013

Cestu z výstaviště jsem zvolila pěškobusem. Bylo relativně krásně, i když dost foukalo a lehce mrazivo, bylo opravdu neobvykle krásně. (Jak podotkla Vendulka W - jeden den je hezky a já to pročučím v hale!)
 
Takže jsem šla na nádraží pěšky a cestou cvakala fotky. Už dřív mě zaujal krásný mozaikový dům a další nádherné stavby s rozkošnými reliéfy a balkonky.
Je to jak procházka časem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 


Kde se pivo vaří, tam se dobře daří...
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Ani tady jsem neodolala, abych si nevyfotila strom. Jeden z řady anonymních stromů.






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bazilika Nanebevzetí Panny Marie. Tento klášter založila Eliška Rejčka a zde byla po své smrti pochovaná.
Gotika!

 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Pokračování příště...
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat