středa 16. ledna 2013

Žádná bilance a (ne)malé radosti

16.1.2013

Letos nemíním bilancovat loňský rok.

I když mohla bych si pochválit neobyčejně vydařené vánoční cukroví, zejména to bezlepkové.
Přes prvotní chybu (málo vajíček) se podařilo a bylo moc moc dobré. Tak dobré, že mám tušení, že letošní vánoční bude převážně bezlepkové... i pro mou maličkost a přilehlé okolí.

Taky jsem objevila kouzlo bio kokosu, se kterým jsem vykouzlila rozpuštěnou čokoládu jako samet. Čokoládový samet. Opravdu! Stačila lžička. Nebo dvě. Bio kokosový olej báječně voní. Po čem? No přece po kokosu...

Zjistila jsem, že nemůžu rozjet projekt Slečny Lenky - (ne)malé radosti. Skvělý projekt!
Tak moc mě lákal. Víte, v čem spočívá?
Najít za týden sedm malých radostí. Na každý den jednu. Myslím, že to ani nemusí být každý den jedna, přece se stane, že v jeden den potkáme dvě nebo tři malé radosti. Potkali bychom v jeden den sedm malých radostí? Těžko říct...
Zkrátka, týden má sedm dní a můžeme vyhrabat sedm (ne)malých radostí?
Třeba koupě dlouho vyhlížené věcičky.
Nový účes.
Těšení se na dovolenou.
Nečekaný telefonát od dávného kamaráda (kamarádky)
Vydařený koncert
Průšvih, který skončí dobře!
Výborné capuccino.

Nuže, zjistila jsem, že nenajdu za celý týden sedm radostí. Možná na jeden týden. Nebo na dva. Ale každý týden? Sedm radostí každý týden, po celý rok?
Je to pro mě nemožné jako pravidelné spoření na penzijko.

A představte si, že Slečna Lenka to dokázala. Našla svých sedm (ne)malých radostí každý týden po celý rok. A ty (ne)malé radosti se neopakovaly! Pokaždé byly jiné. Menší i větší, čekané i nečekané, prostě jiné.
Víte, ten projekt se mi moc líbil. Tolik, že jsem o něm skutečně přemýšlela. Že bych to jako zkusila... Tím víc, že Lenka si tento projekt ozvláštnila fotografickým doprovodem.
Každý týden variace na medvídka.
Lenčin méďa čte komiksy, má rád bonbóny, mává na svůj stín, zapaluje vonnou svíčku, vyhřívá se na kameni, maskuje se ředkvičkovými listy, cestuje do Tunisu, a je zámeckým pánem.
Skvělý nápad!

Ale já na to nestačím.
Přesto, možná to inspiruje někoho z vás. Chcete se podívat, jak se dají takové nemalé radosti popsat?
Můžete nakouknout na blog Slečny Lenky.
(Klikněte do obrázku!)



A já bych ráda přidala jenom několik fotek.
Focení je jedna z nemalých radostí, které jsem našla. I když to není profi a není to kvalitní. Je to jen obyčejný digitál, ale zaplaťpánbůh aspoň za to. Věřili byste, že první foťák jsem si pořídila někdy v sedmadvaceti? Obyčejná Exakta s bleskem. A fotila jsem jak o závod...

Několik foteček Exaktových. Fotky jsou oskenované a trochu tím utrpěly...

Jeden náhodný růžový keř u klášterní aleje. Tedy růžový barevně, nikoliv z růží...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Náš Dan. Skvělý pes!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Místní rybník. Moc se mi líbilo to zrcadlení.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Naše Flórinka. Krásná kočička.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krásný dům. V Brně. Tivoli.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Náš Baski. Baski od slova Baskervill. Ale do Baskervilla měl daleko...
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat