pátek 25. ledna 2013

Brněnské chaloupky

25.1.2013

Musela jsem do Brna. Dá se říct, že pracovně. Ale i tentokrát jsem nezapomněla vzít můj digi a cestou vycvaknout několik fotek. Na tyhle výcvaky jsem už měla dlouho zálusk a tentokrát se podařilo.

Jak to říkávali češtináři?
Zavilí vlci zběsile vyli a zatím víly zelené věnce vily.
A v kopcích znuděně zívaly vily.

Brněnské chaloupky... Jak se vám líbí?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Byl tam taky jeden hlídací pejsek. Pěknej hafušák. Ale na mě neštěkal. Štěkal až na děcka, procházející kolem. A pak štěkal na jedno modré auto, které vyjíždělo po cestě na sousedním pozemku.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taky mě zaujal ten lehce provislý, letitý plotek.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nevím, jestli bych tam chtěla bydlet.
Možná, s větším příjmem a malým služebnictvem, ano.
Tohle by totiž jedna ženská ruka neutáhla...

A mohla by tam být obrovská knihovna!

Ale, asi ani se služebnictvem.
Raději mám tu svou chaloupku.
Domek daleko skromnější, menší, ale stačí mi.

A co vy? Chtěli byste tam bydlet?



(Fotky jsou mírně upravené v Picasa.)
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat