sobota 8. listopadu 2014

Fotím půjčeným

Poslední dobou jsem zkusila zapojit rodinu do přispění k narozeninovému dárku - novému foťáku. Našla jsem asi dva-tři slušné kompakty (na zrcadlovku to zřejmě nebude), ale bylo mi naznačeno, že když počkám ještě rok, možná mi foťák koupí k narozeninám i bez mého přispění. A zatím že si můžu zkusit jeden trochu lepší kompakt pod jménem Fujifilm6000.

Konečně se mi dostal do ruky a je to pořádný kousek. Zrcadlovka sice ne, ale vypadá už jako opravdový foťák.

Zatím mi šlo hlavně o makro, které na svém oblíbeném Benq nemám, ale zkusila jsem i normální fotky. Moc se ještě nevyznám, výhodou je, že je možnost i samostatného ostření, ale zatím jedu přes automatiku. Také je to foťák, který už nemůžu jen tak hodit do tašky, tohle je pořádný macík, který sebou vezmu, jen když vím, že fotit chci.

Fotky jsou tentokrát neupravované, ani trochu světla, ani trochu ostření.

Zde jsem zkusila fotit zátišíčko na okně. Umělé kytky, umělé ptáčisko a jeden obrázek z poutě.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Několik podzimních záběrů z třetí ulice zprava. (Při návratu vlastně třetí ulice zleva, takže je to fuk...)





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
A další pokus o makro... tyhle kytičky jsem fotila minulý týden. Ještě kvetly. Na listopad dobrý, co říkáte?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klasické dýňové zátiší. Dýně jsou atraktivní nejen do jídla, ale i pro výzdobu!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A jeden révový pozlacený. Ten den sluneční paprsky nádherně prosvětlovaly listy.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ten lumpík aby nechyběl! Motat se kolem, to ano. Ale pořádně zapózovat a otočit se, když ně něho volám, to zas ne...
Hrdej samorost.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Citát dne:

"KDO UMÍ MLUVIT SE STROMEM, NEPOTŘEBUJE PSYCHIATRA. MNOHO LIDÍ SI VŠAK MYSLÍ OPAK." Phil Bosmans

Krásný víkend přeji!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat