neděle 18. ledna 2015

Novodobá přísloví


-Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě.

-Kdo jinému jámu kopá, nazývá se hrobníkem.

-Kdo se směje naposled, ten má dlouhé vedení.

-Život je pes, nejlepší přítel člověka.

-Kdo hlodá najde.

-Ve dvou se to lépe zahne.

-Láska i nemoc se přenáší.

-Zadarmo ani tobě nehrabe.

-Tak dlouho do lesa volal, až přišel hajný a rozbil mu hubu.
 







 
-Bez práce nejsou doláče.

-Co můžeš odložit na zítra, odlož na pozítří a získáš tak dva dny volna.

-Komu se nelení "pravila babička" a rázem obrostla mechem.

-Neztrácej hlavu, kdo to má po tobě uklízet.

-Nejhorší lásky jsou hovězího druhu. Jsi nadrženej jak bejk, čekáš jak vůl a ta kráva stejně nepřijde.

-Archimédův zákon: člověk ponořený do alkoholu je z hospody vytlačován silou vztlakovou, která se rovná součtu účtů, které má zaplatit.

-Ten kdo je denně pilný jako včelka, pln energie jako býk, pracuje jako kůň a večer je utahaný jako pes, by měl navštívit veterináře, protože je pravděpodobně VŮL!

-Láska je zklamání, sex je slast. Život je na hovno, ať žije chlast!

-Jsou dvě věci, které se musí říkat opatrně. Pravda a lež.

-Jak naučit slepici štěkat? Oženit se sní.

-Jak se jmenuje výběh pro slepice? Kuchyň.

-Učil se chybami, což mu vydrželo až do důchodu.
 


-Dělám jen to co dovedu. A dovedu jen chlastat.

-Přestal jsem pít! Začal jsem chlastat.

-Co si dáte? Deset piv a něco k pití.

-Nechal jsem pití! Jenže nevím kde.

-Láska je slepá. Ale sousedé nikdy.

-Je-li bůh všude, pak je i v naší hospodě.

-Žiju tak, aby smrt pro mne byla vysvobozením.

-Je ti špatně? To je z vody! Proto rychle do hospody!

-Jo to byly časy. - Království za koně, korunu za pivo.

- Po trávě se nechodí - po trávě se směje!

- Když jsem byl malý, byl jsem namyšlený.... ale teď už nemám chybu.

- V každé organizaci je vždy aspoň jedna osoba, která ví o co jde. Tu je třeba najít a zastřelit...

- Všude dobře, doma manželka.
 


- Co z toho, že zítra bude líp, když vždy, když se ráno vzbudím, je dnes.

- Nevadí, že něco dělám pomalu, protože to možná dělám špatně.

- Když máš nádhernou manželku, okouzlující milenku, když vlastníš skvělé auto, když nemáš problémy s daňovým úřadem, když vždy, když vyjdeš na ulici, svítí na tebe sluníčko a lidé se na tebe usmívají.....je čas skončit s narkotiky.

- Co uděláš, když zákonem chráněné zvíře žere zákonem chráněnou rostlinu?

- Doteď jsem byl podrazák, ale udělal jsem otočku o 360 stupňů.

- Nemám rád lidi,kteří berou drogy....hlavně celníky.

- V 17 letech se děvčatům začíná měnit hlas.....z NE na ANO.....

- Nedůvěřuji velbloudům a obecně nikomu, kdo dokáže týden nepít!!!

- Žena je dobrý sluha, ale zlý pán.
 


- Jsem tak dobrý v posteli, že občas už křičím svoje vlastní jméno.

- Rozdělovat restauraci na kuřáckou a nekuřáckou část je stejné jako rozdělit bazén na strany "smí se močit" a "nesmí se močit".

- Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek.

- Nic tak neomezuje svobodu slova jako rozbitá huba!!

- Na pracovišti jsem Bohem. Každý ví, že existuju, ale ještě nikdo mě neviděl.
 


(Pozn. - můj favorit je Archimedův zákon, svoboda slova, osoba, která vždycky ví, o co jde a zítra bude líp.)
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat