úterý 7. července 2015

Taky je vám takový horko?

Taky je vám takový horko?

Blbá otázka, viďte... v těch hicech si může rochnit snad jen milovník Sahary a přilehlého okolí.
Já teda sotva funím, přes víkend jsem se držela víc doma než venku a svou aktivitu omezuji na minimum.
Zavrhla jsem plány na kolové projížďky po okolí (loňská i předloňská zkušenost mi stačila, kdy jsem ujela po rovině nějakých sedm kilometrů, s přestávkama, a stejně jsem byla zchvácená jako pes po honičce.

Když k tomu přidám ještě ten neutuchající kašel (který po dvojích antibiotikách asi na měsíc utuchl, ale pak jsem to lapla znova), tak se člověku fakt nechce moc vymýšlet a praktikovat. Kuriózní je, že i ten kašel už polevuje, buď zabrala česneková kúra, díky které se mi málem vypálil čumák, nebo je i tomu kašli takové horko, že už nemá sil.

Vařím si bylinkové čaje, které nechávám vychladnout, přidávám stonek máty nebo meduňky a získávám skvělé letní pití.
Koukám na měsíční, kterou jsem si tentokrát koupila na tři zóny, s úmyslem projezdit Brno a fotit a fotit, jenže představa vlézt do rozpařeného Brna je naprosto odpuzující. Měsíční mi však platí do 23.července, tak mám ještě čas.

Lehce prolévám zahrádku (na vydatnější kropení bych musela vytahat trojnásobek kyblů a konví vody, a hadici nemám), dokonce i ta vrba odolná už je mírně povadlá. Ale počítám, jak přijde bouřka a zaprší, tak se to zlepší a všechno se vzpamatuje.

Takže, co vlastně dělám? Procházím blogy, procházím fejs, stahovala jsem fotky do záhlaví a ořezávala (dvě hoďky), chvílemi pletu modrý topík (s tím tempem, než dopletu, bude konec léta) a brouzdám po e-shopech vln a přízí a přátelé drazí, slintám nad těmi přízemi, materiálem a barvami. Fantastické variace!
V seriálovém období zdárně pokračuji, protože je toho dost. Nedávno skončila pátá řada Hry o trůny (tři poslední díly bomba), předtím jsem měla seriálovou jízdu Gilmorek, od první po konečnou řadu. Super! A teď sleduji Carnivale, záhadný trochu mystický seriál z třicátých let minulého století. Odhadem.

Ježto nejsem momentálně schopna sledovat myšlenkově hluboké a závažné filmy a dramata rozličná, mám naplánovaný filmlist pro léto. Možná se tam dostane i nějaké to dramčo nebo psycho, ale teď mám namíchanou jinou směs:
Pravou blondýnku, Bimboland, Vánoční polibek (přestože je léto), Vánoční chaloupku (v těch hicech dobrá představa), Báječný svět shopaholiků, Deník Bridget Jonesové, Deník princezny, Dohola, Do naha, Piráty na vlnách a Lásku nebeskou.
Plus tři tucty dalších filmů, jako třeba Černý korzár, řadu austenovek, zcela bezmyšlenkovou Modrou lagunu a řadu animáčů. Zrovínka teď mi v televizi frčí Jen počkej, zajíci. (Milé retro!)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Doufám, že se letníte, prázdninujete, dovolenkujete, ať kdekoliv.
Kdo do práce chodí, tomu přeji jen - přežijte to, za chvíli je zase víkend.
A nezapomeňte se chladit. Pitíčka, zmrzlinka, ledové tříště.
Pokud chcete ochladit své zvířecí miláčky, zkuste jemnou metodu - namočený ručník nebo kapesník a jen tím namočeným hadříkem několikrát potřete jeho tělíčko. Není to takový šok jako při polití, a zvířátkům se také uleví.
A hlavně, v misce s vodou ať voda nechybí!

Pěkné slunné léto. I když už by mohlo zapršet, fakt...



P.S. fotku jsem vyměnila za trochu méně rozostřenou...

Žádné komentáře:

Okomentovat