neděle 12. července 2015

Z focení slunečnic

Z minulého focení slunečnic jsem zabrala i pár dalších snímků, ale slunečnice jsem nechala sólo, aby je v jejich kráse nic nerušilo.

Přesto, příroda, moudrá květena, kvetením přímo řádí a jen si občas říkám - měla by víc.

Bodláky jsou plevel. Přesto, svým způsobem, malebný.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foceno u silnice. Ještěže tam není hustý provoz.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tak tuhle letní směsku vážně miluju. Obilí, vlčí máky a něco jako heřmánek, ale to nebude heřmánek. Jen si nedovedu vybavit, jak se ty bílé kvítečky jmenujou. Kopretiny to nejsou.
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
A tohle modré taky znám jen od vidění a na jméno si nevzpomenu, i když vím, že jsem je hledala v bylinkářské knížce.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Není tohle rostlinka, které se říká koukol?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zastaveníčko u mokřadu. Rákosí se rozrůstá stále víc, doufám, že mokřad nebude za pár let jen prorostlý rákosem.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tak tenhle výcvak (záběr na letícího ptáka) se mi povedl mimoděk. Ani jsem si ho nevšimla, když jsem zrovna fotila.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A tady už končí cyklostezka (nebo spíš, je částečně přerušená) a tak jen záběr na Dunávku. Ve které je dokonce ještě voda! (V létě bývá spíš vyschlá strouha).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Končí i víkend a tak pěkný start do dalšího týdne vám všem!
 
A vlastně - do tohoto článku přidám i pár fotek oněch slunečnic, které jsem fotila minule.
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat