pondělí 13. února 2012

Všichni jsou už v Mexiku

13.2.2012

Všichni už jsou v Mexiku, buenos días, já taky jdu, řekla si Sůva z nudlí
a rozhodla se, že dá mému azylu vale.
Ano, vážení, ten nevděčný spratek se trhnul a odkráčel neznámo kam...
Ale co, říkám si, dostala šanci, dala se dohromady, nabaštila se do zásoby a vyhřála si hřbet... Navíc, ty šílené mrazy už povolily a může to ustát.

A když ta kozodojka pitomá bude chtít zpátky, může se vrátit.
Já jí ten azyl poskytnu.

Taky se budíte v noci? Trhaný spánek je nejblbější spánek. Vlastně pěkně únavný. Ale bodejť bych se nebudila, když jsem před spaním shlédla film Mechanik, a to byla jakási ponurá událost, velmi pochmurná, s jakýmisi pocity viny a pronásledování. Sice stylová, ale tipla bych si, že na tento film už se asi nepodívám.
Nebo možná jo, ještě jednou...

Trošku si hraju s blogem a s rubrikami. Některé z horního boxu jsem umazala a přemístila do bočního, aby nebyla nuda. To jen tak na okraj, aby řeč nestála...

Chtěla jsem dodat několik fotečkových koláží. Převážně jsou to starší fotky, staženy z netu, už ani nevím odkud, prohnané úpravami v programech a zkolážované. Tentokrát ne prolínačky... napadlo mě, jak by to vypadalo ve větším formátě a třeba zarámované jako obraz?

A ještě bych přidala pár roztomilých aforismů. Trocha humoru a trocha smutné pravdy...

Kritiku nepřijímám z vrozené skromnosti, ačkoliv pomáhá.

Od té doby, co mi půjčil tisícovku, nemůžu vám ho ani vidět.

Diplomacie - umění hladit psa tak dlouho, než je hotov košík

Instinkt - schopnost vydělávat peníze podle nosu.

Nároky na využití volného času stoupají tak vysoko, že odpočinek o víkendu se stává nejnamáhavější částí celého týdne.
(Což mi připomíná, že dnes jsou i jedinci, kteří absolutně neumí odpočívat ani ve chvíli, kdy mají naprosté volno.)

Zde pár slíbených obrázků... (koláže z barevných úprav, klasy, pták na větvi, labutě, kameny








Žádné komentáře:

Okomentovat