středa 18. dubna 2012

Good bye, Picnik

18.4.2012

Bylo, nebylo.
Nebo spíš, bylo, je a nebude.
Jak známo, co je dobré, rychle zaniká - a tak zaniká i skvělý editorek na fotečky, zvaný Picnik.
Poslední tři týdny jsem vesměs strávila s úpravami v tomto skvělém prográmku, plnému obrovských možností.

Zapůjčila jsem si pár foteček z blogu Slečny Lenky, s laskavým svolením autorky. Původně jsem sice zamýšlela upravit jednu fotečku, ale neodolala jsem a propůjčila si jich více. Doufám, že Lenka se nebude zlobit a že se jí fotografické úpravy budou líbit.

Jak už jsem psala, Picnik končí 19.dubna, tedy zítra - poslední den, kdy ještě bude fungovat.
Třeba vznikne nový pěkný editor.
A kdyby ne, pořád jsou další možnosti.

Slavnosti třešňových květů. (No, možná spíš jabloňových...)






Single kopretina. Je jí smutno, chce za sluncem!






Slunečnice, hrdá a osamělá.






Zajímavý reliéf. Z Lenčiných cest...







Společenství vlčích máků. První fotka původní, poslední k nepoznání...






.

Žádné komentáře:

Okomentovat