neděle 29. dubna 2012

Piplačka, ale vyplatí se

29.4.2012

Zahájila jsem sérii zálohování blogových článků.

Sekce jsem si rozdělila podle rubrik - tedy poetickou, téma týdne, knihovničku, filmotéku a zápisky o nesmrtelnosti chrousta.
Bylo toho fakt dost.
Bylo toho víc, než jsem si myslela.
Některé zápisky můžou sloužit i jako kronika - události, výpravy, novinky. Mám zachyceny úvahy i věci, které se staly. Mám zálohované básničky a recenze na knížky a filmy. Ještě mi zbývá dodat představení blogů a letošní rok.
Dalo to zabrat, ale byly to dobré návraty. Přečetla jsem si staré články a také komentáře k nim. Komentáře jsem také přidala do záloh - jako by na mě vykoukly minulé měsíce (a roky). A mám radost, že skutečně téměř všechny komentáře byly k tématu - žádostí o hlásnutí bylo opravdu minimum.

Vlastně to bylo jako cestování v čase.
A pak že to není reálné!

Koláž ze starších fotek - mix z minulých měsíců


P.S. - ještě chci poděkovat Alise, která si dala práci a zabrousila i do archivních článků, kde mi zanechala spoustu zajímavých a pěkných komentářů a postřehů.

Žádné komentáře:

Okomentovat