pondělí 9. dubna 2012

Jarní meditace

9.4.2012

Jaro je tu. Ano, jaro je tu.

Zoncna se na nás zubí skoro den co den, někdy opravdu zubatě.
Jak všichni víme, rozkvetly zlaté deště, první fialenky, sněženky a narcisy. Viděla jsem dokonce první pampelišky...

A přesto z těchto krásných věcí nemám tu správnou radost.
Chybí mi totiž jeden z důležitých lidí v mém životě, s kým bych se o tu radost podělila.
A vždycky mi chybět bude...
Já vím, je to normální, patří to k životu a život jde dál. Důkazem je, že funguju, žiju, jím, spím (i když mizerně) a dokážu se i zasmát. Stejně jako miliony dalších lidí, kteří ztratili někoho blízkého ve svém životě, žijí, jedí, pijou, smějí se a dokážou se i bavit. Jen jsou jejich životy nakousnuté. Neúplné.

A tak zase přemýšlím o nesmrtelnosti chrousta, zatímco venku se zubatě zubí rafinovaně studené slunce.




















Ale nebojte... není to žádný ende.
Jak jsem už kdesi zmínila, nemusí pršet, jen když kape...

A koneckonců, zapršet by mohlo, občas.

Žádné komentáře:

Okomentovat