středa 15. dubna 2015

Špendlíkové závoje...nebo spíš špendlíkové závěje

Jak zahaleny v bílých krajkových závojích vypadají stromy špendlíků.
Nebo spíš, jako by nasněžílo zrovna na jejich hlavy
Období, které mám ráda, právě pro to kvetení a čerstvé vůně.
A špendlíky (nebo i trnky) voní opravdu překrásně.

Znovu mě ty fotky zlobily. Jak jsem cvakla, obraz se téměř vybělil. Chvíli jsem s tím kejklila a zkoušela po slunci i proti slunci, výsledek stejný.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
Zkrátka, přesvícené snímky.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ale pak jsem přišla na příčinu. Špatně nastaveno jedno z tlačítek - z polohy Auto(matické) na polohu S. Co je poloha S, netuším, ale dělala tyhle přesvětlené snímky.
Přepnuto zpátky do polohy Auto a další snímky už byly OK.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Takový celkový záběr. Tentokrát mě mimo jiné zaujala i obloha, protože jsem sledovala jeden zajímavý pořad, kde se mluvilo i o chemtrails. To šedostříbrné oblačnění na obzoru se mi moc nelíbilo a přemýšlela jsem, jestli je to normální jev nebo chemtrails. Navíc tucet bílých čar křižovalo oblohu, dřív jsem takové výhledy měla ráda, po shlédnutí toho dokumentu jsem z nich nesvá.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snímek trochu zblízka. Příroda žene do květu a zeleně, klasická polňačka. Ještě nevyasfaltovaná. Kdoví, jestli jednou polňačky nebudou zapomenuté slovo... a zapomenuté cesty.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zaujalo mě toto zvláštní stromořadí. Nebo spíš, keřořadí? Kousek dál po poli se procházeli bažanti a bažantice.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Tyto bílé čáry jsou normální, způsobeny letadly. Že jich je víc, bych pochopila, v Tuřanech je zřejmě letecký provoz v plném proudu, ale některé z čar jsou vážně podivné (na této fotce nejsou)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vzdálené pohledy na druidské stromy, bráno z cyklostezky. (Druidské stromy jsou jenom můj výraz, prosím, žádná oficialita).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A hezky kolem mokřadu. Rákosí je zatím vysušené, teprve se zazelená. Krásně se to čeřilo po hladině a voda jak moře.(Ve skutečnosti asi o odstín tmavší).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A tady jsem fotila poslední fotky. Moje oblíbená hráz u rybníka. Zdáli to vypadá, jako by stromy tvořily jakousi stříšku nad cestou. Zasněženou stříšku.

 


Žádné komentáře:

Okomentovat