pátek 10. dubna 2015

Nepovedeně

Chtěla jsem dnes udělat pár snímků rozkvetlého stromu u nádraží.

Ale snímky se mi nějak přesvítily a výcvaky byly... prapodivné.
Takže jsem si s nimi trochu pohrála a výsledky... zde. Prosím, nic světoborného v tom nehledejte, kvalitu supersnímku už vůbec ne... spíš, co se dá s takovým nepodarkem provést.

První fotka. Opravdu původní. Tohle mi ten prevít udělal! Že bych něco někde v tlačítkách překejklila?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A tak jsem vyzkoušela několik variací. Barevných.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Původní foto č.2 (nekecám, fakt se mi to takhle nafotilo. Původně.)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A tak pár trochu poetických variací...





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nakonec to není tak špatný, co říkáte?
 


Žádné komentáře:

Okomentovat