neděle 21. července 2013

(Ne)malé radosti 10

Tentokrát to byl fakt zápřah na nervy a velká spotřeba energie na zvládnutí špatného období.

Ale přesto se našlo pár věcí, které potěšily.
Ztracený a z pračky vyplavený šroubek od náušnice. Náušnici už jsem odepsala a chtěla vyhodit. Šroubek se asi rafinovaně zamotal do trička a že nevypad při přenostu do pračky, je mi záhadou.

Nově namontovaný Toplist. Záhada je, že naprosto nevím, jak jsem to udělala, protože jsem sice zadávala a odklepávala, ale ono to nijak nereagovalo. Pak najednou hop - a byl tam.
Co potěšilo, tak roztomilé cifry, které tam naskakovaly. Můžu se dušovat, že na návštěvnosti mi nezáleží, ale, ruku na srdce, když vidím ta čísla, jsem spokojená.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nově objevené prográmky online u Lofn, je vážně skvělá hledačka a já už se těším, až začnu zkoušet jeden za druhým.

Když jsem u těch čísel, po dlouhé době jsem zabrousila na Youtube a na svém kanále viděla tři nejvíc navštěvovaná videa (mnou vytvořená). Ta cifra mi celkem vyrazila dech.



 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
(Další videa už jsou řádově o hodně níž)

Přečtení druhých čtyř dílů série Hra o trůny (píšu druhých, protože nemůžu psát prvních, páč první díl mě teprv teď čeká). Radost z toho, že jsem po dlouhé době narazila na knihu, která absolutně nenudí, dokáže udržet v napětí, je výtečně napsaná, charaktery hrdinů i nehrdinů věrohodné a zápletky tak rafinované, že si koušu spodní ret.

Fantastická buchta Orgháááásmus, která sice není vyloženě orgastická, ale je fakt moc dobrá. Trochu mi připomíná starší moučník s názvem Míša řezy, ale v něčem se od sebe liší.

Dokoukána pátá a poslední řada Fringe a i když je o něco slabší než předchozí čtyři, pořád si drží slušnou úroveň.

Navíc se můžu těšit na šestou sérii Pravé krve a objevila jsem v Brně místo, kde přepisují videokazety do formátu DVD. To zprubnu, mám asi tři filmy, které absolutně nikde neseženu na dvd.

A nakonec jedno příjemné odpoledne v kruhu rodinném, na oslavě bráchovo narozenin. Krásný den, pohoštění, setkání s rodinou i dalšími lidmi, které jsem neviděla dobrých deset let.

Toť vše. Přeji vám krásný letní den a přidávám staronovou fotku Plyšáčka, který už doplyšáčkoval.
Foto doupraveno v programu, ale ty krásný modrý oči měl i na původní fotce.
 





Žádné komentáře:

Okomentovat