neděle 4. dubna 2010

Nedělní špacírek s několika fotečkama

4.4.2010

Sluníčkové počasí už mě nejednou vylákalo ven, ale dnes jsem nebyla sklerózka a vzala si sebou foťák... foteček mám sice méně než jsem plánovala, ale nějaké jsem pořídila. Vypadají jarně, nejspíš proto, že máme jaro - a to dokonce oficiálně!
Cestou jsem viděla ledaccos... lidi jdoucí do kostela, psiska zdrhající po ulici a užívající si chvilky svobody, rybáře na břehu rybníka (jestli něco chytili, nevím), včely a čmeláky, cyklisty na kolech a děcka jdoucí po hrázi... Vzduch voněl jarně, kachny křičely, včely bzučely, krásný den a pohoda...

Travička zelená, to je moje potěšení...


 

























Travička zelená, to je moje peřina... (to je z jedné písničky, kdyby něco!)


























 
Narciska zblízka



























Rybářský ráj



























Potoční cesta... Cézava



























Zlatý déšť... další z květinových poslů jara



























Ještě loňské, uschlé lístečky...




























Krásně zbarvenou kůru stromovou...

 

Žádné komentáře:

Okomentovat