pátek 23. dubna 2010

Tichý blázen s taškou ručníků

23.4.2010

Přesně takhle jsem si připadala při cestě z práce. Ježto mi nepřišla poslední klientka a předposlední klient se odřekl před ní, strávila jsem v práci dvě závěrečné neužitečné hodiny... abych se trochu zhojila, smlsla jsem si na báječné zmrzlině v kombinaci malina a něco jako Studentská směs.
A protože jsem vypadla z práce dřív než mi jel autobus a přitom měla sebou tašku prádla na vyprání, měla jsem na výběr - sedět na zastávce s taškou a koukat na projíždějící auta nebo jít s taškou cestou alejní a přitom ulovit několik fotek.Neboť jsem dnes měla sebou digitál...

A protože jsem někdy ulítlá, šla jsem s tou taškou cestou alejní a lovila fotky. Že jsem si s tou taškou připadala jako cvok, snad nemusím ani povídat... A že se mi povedlo nafotit několik (snad pěkných) snímků? Snad ano...

Navíc jsem objevila na svém digitálu přibližovadlo. Heuréka, další hračka!

Vrbkový sad



































Večer u řeky



























Za mřížemi, tulipány vězněné krutým pěstitelem...
 



Žádné komentáře:

Okomentovat