sobota 17. dubna 2010

Smaž snímky, entr

17.4.2010

Zlaté ručičky a mlha v očích... nebo jak to nazvat? Nashromáždila jsem několik pěkných fotek a s dnešní návštěvou mámy v nemocnici jsem pořídila ještě krásné fotky zlatých dešťů. Obloha bez mráčku, zlaté deště se zlatily, bohaté a zářivé a já fotila a fotila...
A co se nestalo po návratu domů?
Rozhodla jsem se promazat pokažené fotky. A přesně ve stylu aktivní blbec horší než třídní nepřítel, smazala jsem ne obrázek, ale všechny snímky. Už ve chvíli, kdy jsem to odsouhlasila, věděla jsem že to je špatně. A jen jsem se mohla dívat, jak všechno mizí... Včetně videí s naším Matýskem, (kotětem), který aportoval házené papírky. Matýsek už kotě není, papírky neaportuje a jediný záznam, který jsem měla, je fuč...
Takže nemám ani dnešní fotky, ani minulé fotky, ani krátké záznamy ... Tak se ztrácí.

(Text je dokument pro jedno období, měla jsem tam nahrána ta videa a když je máma později chtěla vidět, musela jsem hrát, že je foťák zrovna vybitej, že se mi nechce to hledat, čímž jsem se dostala do pozice, že jí nechci splnit ani to pitomý přání. Je to všechno na prd.)

Žádné komentáře:

Okomentovat