úterý 26. července 2016

Takové roztomilé vaginální léto

Tento způsob léta se mi zdá poněkud nešťastným.

Prorocká věta, která se stala téměř kultovní hláškou.
Ne že bych byla z letošního léta nějak výrazně otrávená. Pár dní prudkého ochlazení a trvalejších dešťů byly potřeba, rozhicované dny a sálající silnice, rozpukané země a pomalu teplo akumulující stěny začínaly být opět nesnesitelné. Už by toho chemtrails mohli nechat, což takhle dát si pauzu, odpich, volno? Vlastně ne, žádné chemtrails neexistuje.

Ale co mě zaujalo, letošní zaměření reklam na spodní část těla. Jistě, lidské trávení a vylučování je nesmírně důležité pro zdraví a to neříkám ironicky, ale poslouchat každý den, jak si vagína nemůže vybrat, jestli nákaza kapénková nebo infekční, jak strádají močové cesty a jak důležité je mít správné exkrementy, to je na přinejmenším pozvednutí obočí.

Naštěstí léto nejsou jen vagíny, urologické cesty a vylučovací cesty vůbec (i když rčení, vysrat se na všechno, má svou platnost!)

Courám si tak většinou po fejsu a objevuji nejen zajímavé stránky, mega galerie s fotkami, ale i pár dobrých citací, které nejsou zblitkovité.
A taky pár dobrých vtípků a videí.

Třeba tohle, určitě znáte z televize. Nemůžu si pomoct, ale tahle reklama mě vždycky rozseká.
Řadím ji do nezapomenutelných vedle zlatého prasátka, Tydýta, Když ji miluješ není co řešit, falešných sobů a Bóbika.


T-mobile - Klinika inovativní péče 





Na fejsu objevuju takovéto perličky a velmi šikézní gify. Škoda, že je nemůžu přenést sem, některé jsou opravdu nádherné.

Při tom prohlížením veškerém jsem stačila zaznamenat, že proběhlo Rozmarné léto, které vlastně probíhá dodnes, HBO nám nadělilo šestou řadu Hry o trůny, která nabrala opravdu grády a už se těším na zakončovací sérii (jednu nebo dvě), protože i když tenhle seriál miluju, nekonečné díly a pokračování už by mi fakt lezly na nervy. No a do toho trochu reality, ve Francii se vraždí jak na běžícím páse, dnes kněz v kostele a já si vybavuji papeže, jak olíbával nohy islámským migrantům, před pár dny rozježděná těla kamionem, do toho nějaká ta mačeta a taky střelná zbraň. Odborníci by si měli začít sestavovat žebříčky způsobů likvidace evropských občanů. Zdá se, že granáty a bomby začínají být nudné. Jsem cynická? Ale kdež, jsem jen k smrti nasraná, protože tohle všechno nemuselo být, kdyby.

Ale život jde dál a jen občas mám pocit, že chci ukázat zdvižený prostředník. Směrem k Bruselu.


Už loni jsem viděla jedno schopné video na motivy politické satiry. Trochu mi to připomnělo doby Šimka a Bubílkové.

Die Anstalt 20.10.2015 Bavorsko





Od té doby uteklo pár měsíců, nic moc se nezměnilo a tak jedeme dál a odbočíme trochu do pohody, protože život se má žít a ne se jím protrápit.

Na fejsu jsem objevila hromadu zajímavých a pikantních fotek. Připravte se na pořádný nášup!

Tak třeba partnerská trika. Skvělý nápad!


A geometrická rodinka. I s rovnicí.


Trocha kresleného humoru, starý dobrý Noe.


Ale taky...


A když jsme v těch biblických odkazech, tak jedna staronová:


Malá pohádková variace:


Cynik!


Srdeční záležitost


Opravdu? Pan umělec má opačný názor...


Když jsem u toho soudku umění...



A moderní rodinka:



Měřeno mírou velikosti...


A taky dobré faux-pas ... (připomíná kankánovou scénku z Lekce neslušného chování Úžasný)


Zajímavý a originální inzerát...


Anebo taky...


Známá fotka s Beatles... dnes trochu zmatení.


Moderna s Beatles:


A paralela s Beatles...


Trocha zenového humoru


Nové značky!




Kousek reality - letní


a podzimní...


Mám ráda fotky uliční. Takové ty vtipné situace... i když vtipné... jak pro koho


A když se povalujou nákupní vozíky, dají se využít i jinak:


Taková malá performance


A pouliční šmíráci!

A taky tyhle fotky, které ukazují, že ani dříve narození neztratili smysl pro humor a pro všivárny.


Že ano! Úžasný


A taky trochu streetartu
(No tohle... fuj! Azore, lehni!)


Bez komentáře!


Včera bylo pekelně dusno. Skleníkově a hnusně a pichlavě. Dokonce jsem ani kvůli ohlašované megasilné bouři nejela do práce na kole, aby mě to nechytlo cestou zpátky. Zbytečně, protože skoro až do půl deváté bylo pohodově.
Pak se zved vítr, spadly první kapky a spustila se čina. Viděla jsem za ty roky pár pořádných průtrží, jednou jsme dokonce museli zastavit s autem, protože nebylo vidět na metr daleko, a tohle bylo podobné, i když slabší. Ale zajímavější. Díky větru to vypadalo, jako by se kapky spadlé na zem odrážely a smíchaly do jakýchsi mlžných polštářů. Jakoby se závěje rosné mlhy válely těsně nad silnicí. Ze střechy a z okapů to občas slítlo tak silně, jako by někdo nahoře vylíval kyblíky (myslím, že to byly momenty, kdy byl okap přeplněný a ta voda se vyvalila).
Jak mi pršelo na dveře, tak se voda dostávala i skrz ně do chodby.

Kocour zmok.
Utekl, dal si výlet, dvůr mu nestačil. Takže zmok, chudinka, a to pořádně. Naštěstí cestu domů našel a teď chrápe na okně.
A když nechrápe na okně, přemístí se a chrápe mi u monitoru.


Léto fičí jak namazanej blesk a za chvíli bude půlka z něj odkrojená.
Mé plány opět berou vniveč, ale na rozdíl od let minulých si z toho vůbec nic nedělám, protože si můžu vytvořit plány nové a když se něco povede, bude to paráda.

Líbí se mi tento citát, nebo spíš výňatek z knihy.


A na konec jedna saunovací.
Tahle mě taky rozsekala.


Sauna (kuchyně)

(obrázek zmizel)


Přeji vám krásné horké léto, a poněkud šťastné. Koupání, slunění, výletování, dovolování, ale i zavařování, grilování, kuchtění a taky trochu romantiky pro všechny...

A na závěr zcela neromanticky:

 

Žádné komentáře:

Okomentovat