sobota 14. května 2016

Víkendové kameňáky

Dnes dám něco na odlehčení. Do toho deštíku. Který, zdá se, oddeštíkováá! Džungloidní zahrádka se na mě culí a vidím, že jak skončím, můžu začít znovu. Ale už to snad půjde rychleji.

A dnes? Malý kameňákový nášup.

Babka táhne po ulici za sebou dvě igelitové tašky. Z jedné jí občas
Vypadne tisícikoruna.Všimne si toho policajt a zastaví ji :
"Matko, padají vám peníze z tašky.....,mimochodem, odkud je máte,
Neukradla jste je.. ?" praví žertovně.
Babka : "No, víš synáčku, já mám zahradu, která sousedí přímo s
parkovištěm u stadionu. Tam chodí chlapi a čůrají mi přes plot na
moje květiny. Já jen tak stojím a čekám za keřem se zahradnickýma
nůžkama a vždycky když některý prostrčí svého......hm ehm...přes díru
v plotě,chytím ho a zavolám - TISÍCOVKU, NEBO TI HO USTŘIHNU!"
Policajt se usmívá: "Hm, to zní fér....... Tak hodně zdaru! Jo a
mimochodem co máte v té druhé igelitce?"
Babka: " No...., ne všichni jsou ochotni zaplatit.......
 





 
Chlap stojí v supermarketu ve frontě u pokladny, když si všimne, že na něj opodál mává blondýna a mile se usmívá... Docela se diví, že zrovna k němu by se hlásila taková kočka... Přesto jde k ní a aniž by tušil, kam ji zařadit, říká: "Omlouvám se, ale my dva se známe?" Ona na to: "Možná se pletu, ale myslela jsem, že vy nejspíš budete otec jednoho z mých dětí..." Chlap okamžitě začne pátrat v paměti, vzpomene si na jediný úlet, kdy byl v životě nevěrný a fakt se mu zdá nějaká povědomá: "Sakra," říká, "to jste fakt vy?? Ta striptérka z mé pánské jízdy den předtím, než jsem se oženil?? Ta, kterou jsem ošukal na kulečníkovým stole, zatímco mě vožralej kámoš šlehal po prdeli mokrou natí z řapíkatýho celeru?"
"Ne," odpoví žena, "já jsem třídní vašeho syna..."



Na place: ozve se strašnej řev. Přiběhne šéf k inkriminovánému místu a ptá se: "Co je to tady za řev?" Odpoví zedník Venda: "spadla mi na nohu cihla." "Tak si vem příklad z Pepy. Na něho včera spadl celej barák a ani nepipl."



Tak si představ Karle, pošlu svoji manželku pro brambory a ono ji přejede auto.
Ježiši a co budeš teď dělat?
Ještě nevím. Asi rýži.



Přijde kovboj do saloonu a vidí, jak u jednoho stolu sedí pěkná ženská.
Přemejšlí, jak by se s ní seznámil. Potom vytáhne bouchačku a všechny ostatní postřílí. Pak si přisedne k tý ženský a povídá:
"A co vy tady slečno, tak sama?"



Vtrhne do baru chlap s koltem a ustřelí šerifovi půlku
doutníku a zakřičí I'm Jack.
Vtrhne do baru další a ustřelí mu celý doutník a zakřičí I'm Bill.
Vtrhne do baru třetí a ustřelí mu hlavu a zakrici I'm sorry.



Vážení cestující, vítáme vás na palubě našeho letadla. Podíváte-li se vpravo, uvidíte velké město. Podíváte-li se vlevo, uvidíte malé město. Podíváte-li se pod sebe, ne přátelé, to nejsou obláčky, to jsou padáky naší posádky, která se s vámi tímto loučí a přeje vám příjemný zbytek letu.

Žádné komentáře:

Okomentovat