pondělí 15. srpna 2011

Memory - Cats

15.8.2011 ( youtube)

Muzikál Cats jsem viděla před časem a nijak moc mě neupoutal. Celkově mi to připadalo jako jedna série různých kočičích výstupů a písniček. I když...


I když, vyhráli si s kostýmy, sraz koček kdesi na smeťáku za městem je opravdu pestrý, vidíme tu malebnou směs - kočky krasavice, kočky šibalky, kocoura kouzelníka... a jednu starou opelichanou kočku, které se všichni vyhýbají.
A této staré opelichané kočce patří song, který ji nejvíc proslavil - Memory.
A tento song cítím i v mé náladě...

Vzpomínka, odvrátila tvojí tvář k měsíčnímu svitu
Nech ať tě tvé vzpomínky vedou
Otevřít, vstoupit
jestli najdeš význam co štestí je
Pak začne nový život

Vzpomínka, všechno samo v měsíčním svitu
Můžu se usmívat nad starými dny
Byla jsem tak krásná
Pamatuju ten čas, věděla jsem co znamená štestí
Nech vzpomínky znovu žít

Spálení venku zmizí z ohořelých dnů
Vyčerpaná zimou, cítit ráno
Pouliční lampa zhasla, Další noc u konce
Další den začíná

Denní světlo, musím čekat východ slunce
Musím myslet na nový život
A nesmím ustoupit
Když úsvit přišel
Dnes večer budu vzpomínat také
A nový den začne

Sluneční světlo, v létě proniká skrz stromy
Maskovat se do nekonečna
Milovat květiny jako svítání
Mé vzpomínky slábnou

Dotýkej se mě
Je to tak lehké, opustit mě
Všechno samo se vzpomínkami
Z mých dnů na slunci
že se mě dotkneš
Ty rozumíš co je štěstí

Koukni
Nový den má začátek

(Text přidala
Zdroj Karaoketexty.cz)



Žádné komentáře:

Okomentovat