čtvrtek 18. srpna 2011

Six Days of Peace & Music & Dlouhých Chloupků

18.8.2011

Jeden mimozemšťan sídlící momentálně na této planetě miluje hudbu.
Zvláštní, že naše pozemská hudba uchvátila i jeho huňatá ouška. A nejde jenom o hudbu sfér...


Hudba je vůbec zajímavý fenomén. Provokuje, dodává energii, dojímá i uklidňuje.
Působí na každého a každý ji miluje - co na tom, jestli je to rock, pop, folk nebo dechovka. Každý si najde to své.
Malé Chlupaté Stvoření si oblíbilo i hudbu z doby minulé, z éry tzv.květinových dětí, z šedesátých let, kdy ještě lidi měli víru, že mohou změnit svět.

A vyvěsilo na blogu malou letní výzvu - vytvoř kytici. Kytici z oblíbených hitů této doby.
No... kytice moc vázat neumím, většinou z toho vyjde přijatelné cosi, ale žádný zázrak, leč pustila jsem se do toho a vytvořila ... něco.
Nevím, jestli je to zrovna z šedesátých, ale tyto čtyři písničky něco spojuje: kvalita a poslouchatelnost i po letech.
První dvě už jsem na blogu zveřejňovala, takže slouží jako odkazy i k článku.
Poslední dvě už jsou přímé odkazy na Youtube...

A mimochodem, tohle je i moje premiéra klikacích ikonek, které jsem pracně vytvořila.
Co to znamená? Kliknete na obrázek a přenesete se přímo na odkaz.
Skvělý teleport, ne?
(Následový obrázek listu není klikačka, ale pouze klipartík sloužící k předělu textu...)



A máme tu Vlasy v plné kráse, text i video. Doporučuji klip č.2, ale i první je skvělý



Mimo Vlasy mě zaujal i hit skupiny Led Zeppelin



Další docela svižná - Run Runaway od skupiny Slade. Poslouchatelná i po letech...


A křehká Lady Jane od Rolling Stones - v provedení úpravy od Zary 2255

Žádné komentáře:

Okomentovat