pondělí 19. září 2011

Týdeníček 2

19.9.2011

Po prvním týdeníčku jsem zjistila, že jsem nasadila vysokou laťku.

Ten týden byl totiž opravdu bohatý na události, některé bohužel velmi smutné.
V mém normálním životě se toho tolik neděje, a myslím, že žádné velké vzruchy nejsou ani v životech ostatních, pokud nebudu počítat zloděje, dobrodruhy, drogové dealery, a falešné hráče.
Takže se vám další týdeníčky možná budou zdát nudné... přesto, budu pokračovat.

Pondělí - zrušila jsem venkovní vězení kočkám. Koupila jim dokonce psí salám s drůbežím masem. No, nevoní to špatně, čert ví, jestli na tom jednou neskončím. Propočítala jsem to a za zhruba dvacet šest korun bych měla základ pro čtyři porce - smažená kolečka, salámový gulášek, zapečené těstoviny nebo psí salám ala čína.
Našla jsem ztracený diář - nechala jsem ho minulý týden v práci.
Podařilo se mi prodat čtyři Alvea. Heuréka!

Úterý - dvakrát do práce a z práce, ráno i odpoledne. Ještěže existují měsíční jízdenky, jinak bych se nedoplatila.
Po dvou měsících se mi podařilo dát na účet nějakou korunu.
Krásné počasí - takže praní ručníků a sušení. Večerní zalití předzahrádky a v záchvatu pracovitosti odstraněna narůstající travička mezi dlaždicemi. Kde všude ty zákeřné traviny rostou, nechce se ani věřit.
Začínám číst Případ Pelikán.

Středa - oproti včerejšku se venku chmuří. Odpovídá to, v pondělí jsem viděla měsíc v kruhu.
Objevila jsem nový blog nabitý fotkami.
Prší.
Na prahu pokoje mrtvá myška. Dárek od jedné z mých kočiček, snad aby dokázala, že i když je nenažraná příživa, je též užitečná... musela jsem ji pochválit.

Čtvrtek - ... rozloučení s kamarádkou. Co o tom psát? Vážně na to nemám.

Pátek - jsem ztahaná jak kotě. Odeslány fotky ze srazu. Na čtyřikrát, bylo jich nějak moc...
Datluji další článek o filmu...

Sobota - paní trafikantka se mnou nemluví. Asi je uražená, že jsem jí nedala parte na mamku. No, asi to neunesu a večer budu plakat do polštáře...
Dnes krásné počasí, takže dvě pračky. K tomu jedna výtečná zelná polévka, nikoliv do pračky, ale na talíř. Revize Knihy návštěv, jsou tam dnes nefunkční blogy.

Neděle - prý sváteční den. Tak jo. Ráno přátelská snídaně - obložené topinky a černý čaj. Tvořím fotovideo. Jsem příšerně ospalá.
Šla jsem dát kočkám granule. Místo toho jsem sebrala ze šňůry ručníky a utěrku. Šla jsem pověsit ty ručníky. Šla jsem vysát koberec. Zapálila jsem mámě svíčku, ať jí svítí ve tmách. Ale třeba už není ve tmách. Třeba je na sluníčku. V nádherné zahradě. Spolu s mým tátou a s naším pejskem Danem. Třeba je jim znovu třicet a třeba si povídají s jednorožci.
Jo, abych nezapomněla. Dnešní upečené kuře skončilo na talíři, nikoliv v kočičích prackách.
A zbytek kuřete spolehlivě zamčen do velké trouby, kterou ty potvůrky už neotevřou (aspoň doufám...)


Žádné komentáře:

Okomentovat