úterý 10. července 2012

Taky je vám takový horko?

10.7.2012

Až k neuvěření...


Tohle léto je sice lepší než loňské, aspoň co se počasí dotejče... než zimu a nekonečné otravné deště, tak raději trochu sucha, světla a tepla. Ale nic se nemá přehánět a Petr asi usnul na svých klíčích... nebo si říká: jen si zvykejte.

Vedle mám skleněný džbán už ze zbytkem rybízové šťávy, hrnec s kyselou polévkou odvčíra vyjezen, a nejraději bych si nastrouhala okurkový salát nebo šopák, leč nemám okurky a ty dvě rajčata to nevytrhnou...

Každý den chodím obdivovat moje čtyři keříky rajčat, zasazené dva dny před vlnou chladu (květnoví zmrzlíci) - díky místu, kde rostou, se jich chladna nedotkla a rajčátka vesele bují a začínají vonět. Znáte to, ne? Taková ta rajčatová letní vůně...
Jenže jsou ještě zelená...

Skoro každý den bouřky, naštěstí se rozdovádí až navečer, nedovedu si představit, v bouřce cestovat. Nepochopitelně se bojím blesků a když to práskne, mám chuť sebou prásknout na zem.

Svátky (rovná se volno) už za námi a další horké dny před námi.
Rosím se květovou vodou Neroli a ještě mám v záloze Rozmarýnu. Ta je príma i na vlasy.
A když je mi jó horko, tak jdu něco hledat do ledničky a nápadně dlouho tam postávám...

Dnes vám líně kynou naše dvě mourovaté micky, ležící a spící (Čtvrtá při focení probuzena, takže ležící a packou se mydlící...)





Jak vy bojujete proti horku?

Žádné komentáře:

Okomentovat