sobota 1. června 2013

Moučník jménem Orgasmus

Tento tip jsem získala od jedné mé klientky, která si onen moučník přetuze vychvalovala.
A je úplně jednoduchý! Základem je klasický moučník, znáte to, vajíčka, cukr, mouka, prdopeč.
Ale přesto upřesním, protože i tady je malá obměna.

2 vajíčka, 1 hrnek cukru, 2 hrnky polohrubé mouky, 2 lžičky sody, prdopeč, 1/2 hrnku oleje nebo 1/2 kostky rozpuštěného másla.
Místo mléka použijeme ananas v plechovce, i s nálevem.
Vajíčka, cukr a ananas rozmixujeme. Přidáme další ingredience, vymícháme a upečeme. Necháme vychladnout.

Krém:
Vanilkový puding, 1/2 l mléka, 3 lžíce cukru a 2 pomazánková másla. (Čert vem Brusel i s jeho nařízeními, pro mě zůstane pomazánkové máslo).
Puding uvaříme, necháme vychladnout. Potom smixujeme s pomazánkovými másly a krém natřeme na moučník.
Můžeme přizdobit strouhanou čokoládou, nebo polít rozpuštěnou čokoládou.

Zatím uloženo v dortové formě. Dnes se totiž jedu podívat na malou Verunku, moji první praneteř. Takže dvoje roztomilé dupačky pro ni a dortík pro ostatní.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Akorát že jsem musela improvizovat. Koupila jsem si totiž Tesco pomazánkový krém (ano, levnější) a po otevření zjistila, že je to příšerná pachuť nějakého rostlinného másla. Takže jsem ještě musela vlítnout do obchodu naproti a zaimprovizovat - Lučina, kysaná smetana a kus normálního másla. To vše s pudingem (podle oka) a jaký bude výsledek, netuším.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Výsledek: chuť byla výborná, opravdu výborná. Čokoládu jsem rozpustila s dvěma lžičkami bio kokosového oleje a přídavkem hořkomandlové tresti.
Zbytek rozpuštěné čokolády jsem vyřešila ekonomicky - do misky jsem přisypala trochu strouhaného kokosu, pořádně promíchala, až vznikla polosypká směs a tu směs ještě rozsypala na krém druhé buchetky, kterou jsem měla pro vlastní spotřebu.
Vypadalo to i chutnalo jako strouhaná Margotka a ve finále to bylo i možná lepší, než původní moučník.

Mňaminky, mňaminky.




Čokoládové vlnobití? Moc dobré čokoládové vlnobití.


A Verunka je moc krásná holčička.


Žádné komentáře:

Okomentovat