sobota 8. června 2013

(Ne)malé radosti 9

Byly téměř vytlačeno plískanicemi, podmračnem a zimou.

Nesnáším zimu, fakt a nesnáším déšť, zvlášť když neví, kdy přestat.

Ale mám ráda zákusky, například. Zákusků jsem si užila na oslavě narozenin mého synovečka. Sfoukávání dorty, předávání dárků (šik mobil od bráchy, tedy jeho táty a ode mě gelové tužky, akvarelové pastelky a dvoje skicáky, může se malířsky vyřádit).
Pokec se zbytkem rodiny, příjemně strávený den a přežraná k prasknutí.

Podařilo se mi udat pár dalších parfémků, každá koruna dobrá a navíc ty vůně opravdu krásně voní.

Stejně tak se mi podařilo doobjednat zbývajících pět vzorečků a postupně je ozkoušela. A protože vůně mám fakt ráda, voněla jsem se jedna radost.

V knihovně jsem sehnala pátý díl Hry o trůny, taky vrácený druhý díl, ještě mě čeká první díl. (O zajímavém způsobu čtení na přeskáčku jsem psala už minule). Taky jsem viděla rozhodující a dost šokující díl třetí série, na který jsem čekala, protože jsem byla zvědavá na zpracování a ono se povedlo.

Konečně mám dotáhnutý do konce seriál Fringe, u kterého mi chybí ještě pár titulků. Jen bude chvíli trvat, než to dokoukám.

V pátek jsem byla nafasovat udělané fotky. Vyjímečně jsem se pleskla přes kapsu, protože nabídka byla akční a chtěla jsem vidět, jak vypadají na fotce některé moje hokusy pokusy v programech, plus další fotky v montážích, upravené kreslené obrázky a taky fotky z reálu.

Objevila jsem Fler. Další úžasnej server, na rozdíl od prohlížení je tu však možnost ledaccos nakoupit. Vše rukodělné a originální, od domácích výrobků přes keramiku, originální kousky ošacení, kabelky, které podle mě můžou směle konkurovat světovým značkám, povlečení, různé blbůstky, obrazy a fotky, háčkované, batikované, pletené a různě kombinované výrobky, hračky, náramky a šperky vůbec...
Fler je opravdu úžasný.

Prima buchty ke kafi, s tvarohem.
Konečně je trochu hezky. Snad to bude trvat dýl, než den...

Jsem na stránce Playboye.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
A to by bylo pro dnešek všechno.
Krásný sluneční den, vysoušení půdy a zamoklých stavení, prokouknutí nasázených kytiček a rostlinek, vydařené výlety, dobrý oběd a dobrou chuť.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat