sobota 16. března 2013

(Ne)malé radosti 6

16.3.2013

Dnes budu stručná:
definitivně a konečně jsem ořezala vrbku. Až na kost, tedy na kmen.
Je to čím dál těžší, protože vrbka roste a sílí a větve jsou silnější. Teď se to ještě dalo, ale byla to fuška.

Řezání bylo rúčo, s pilkou a tenčí větvičky jsem brala zahradnickými nůžkami.

Tři větší větve jsem věnovala místním kolemjdoucím, kteří projevili zájem - jedna bude v předzahrádce, ozdobena velikonočními vajíčky, a druhé dvě budou mít své místo při velikonoční výstavce v našem kulturáku.

Zbytek jsem rozřezala na kousky a na kusy, naskládala do krabic a odtáhla na dvůr. V zimě se stopí.
 
Zahrádka pohrabána a v rohu se krčí hromada, nachystaná na postupné nacpání do popelnice.


Detail
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

A takhle vypadala před ořezáním.
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nevím, jestli bych zrovna tuhle dřinu měla přiřadit k nemalým radostem, ale jsem vážně ráda, že už to mám z krku.

Žádné komentáře:

Okomentovat